• .. is dat ik mijn hart voel zinken en jaloers word als ik zie dat mijn crush een ander meisje heeft gekrabbeld >.<
    Ik kan er er niks aan doen, ik haat dat.

    Meer mensen last van?
    En nee, dus NIET als je al iets met die jongen hebt. Dit gaat puur om dolverliefd-zijn-op.


    ars moriendi

    Agree!


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Ja, heb ik ook al eens meegemaakt, iedereen denk ik wel. Maar op dit moment ben ik niet in love. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ja, dan voel je echt de moed in je schoenen zakken.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ja,,heb ik al vaak gehad..

    Weet je hoe stom dat is


    I love BTR and One Direction!

    Ability schreef:
    Ja, heb ik ook al eens meegemaakt, iedereen denk ik wel. Maar op dit moment ben ik niet in love. :Y)


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Ability schreef:
    Ja, heb ik ook al eens meegemaakt, iedereen denk ik wel. Maar op dit moment ben ik niet in love. :Y)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    heeeel herkenbaar!


    dream, dare, fly!

    Dat ken ik, helaas.


    effort never betrays you

    Haha, ja ik ook.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is kut, heb ik ook veel te veel --'


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ja ik ook op dit moment zelf en ik weet dat ik beter niet op hem verliefd kan zijn. #stom


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb het elke keer op school, als hij aan't flirten is met iemand anders. Op de een of andere manier is het fijn, maar op de andere manier echt kut. Zeker omdat ik nog nooit een vriendje heb gehad en zo.


    Destroy what destroys you.

    Agree


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik word ook jaloers ook al heb ik een vriend hoor (krul)


    -

    Genius schreef:
    Ik word ook jaloers ook al heb ik een vriend hoor (krul)

    Ja, maar als het dan heel erg wordt, kun je hem er op aanspreken en er naar vragen. Als je nog niks met die jongen hebt, weet je dus ook niet offie in dat meisje waarnaar hij krabbelt misschien zelfs wel interesse heeft en kun je er ook naar vagen. :Y)


    ars moriendi