• Fc Twente, ook al hebben ze de wedstrijd verloren, ze werden onthaald als kampioenen, om acht uur zouden ze langs de singel komen waar ik in de buurt woon, dit werd uiteindelijk half elf x] (en nu moeten ze nog 4/5e van de route afleggen!) Compleet Enschede lijkt op straat te staan om de spelers te bedanken en aan te moedigen. Een groot feest hier, en ik moet zeggen, de sfeer hier is gewoonweg geweldig!*O*

    *om het topic nuttig te houden, gaan jullie ook de straat op om de teams zo aan te moedigen als ze thuis komen?

    Eh nee want ik woon in ND XD


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Haha, Amsterdam was waarschijnlijk niet doorkombaar


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Haha, Amsterdam was waarschijnlijk niet doorkombaar


    De beelden die ze lieten zien van A'dam was ook gewoon drama, veel rellen en ME...

    Bryan Ruiz for president.:Y)


    The best things in life aren't things.

    hmnee, ik woon in Utrecht. Ik zou gister wel bij het Museumplein willen zijn, maargoed.. :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb het gezien!
    Omg het was zooo vet. We stonden eerst op de pathmossingel, maar daar duurde het te lang, zijn we naar de Laares gegaan en daar hebben we ze gezien! Omg Ruiz voor op die bus, Jansen daarachter, superveel mensen op straat. Toen ik terugkwam op de pathmossingel was daar allemaal rook en ALLEEN maar mensen met fakkels enzo. Maar die bus was nog niet eens op de helft x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ajaaaax. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik was gister het liefst naar Amsterdam gegaan, maarja examens roepen me, dus dat kon niet ):


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik had de helikopter nog wel gezien, maar verder ben ik er niet heen geweest ofzo. Hoorde wel dat het in Amsterdam uit de hand liep en ze de spelersbus van Ajax gingen bekogelen met stenen ofzo? Dat is ziek.


    No guts no glory.

    ik woon in utrecht maar had idd wel graag op het museumplein willen zijn ook!!


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!