• Zo'n drie uur geleden heeft Justin Bieber zijn movietrailer bij zijn concert in LA in première laten gaan. Niet lang daarna heeft hij hem aan de rest van de wereld laten zien door hem op twitter te zetten:

    Movietrailer

    Enjoy! Ik ben erg benieuwd naar de film zelf!

    Voor de mensen die hem niet kunnen zien om een bepaalde reden:

    Filmpje op Youtube

    Edit: Blijkbaar was het nog niet bekend op quizlet dat hij een film ging maken (?), maar dat gaat hij dus doen. De film gaat over zijn leven, het is geen echte acteer-film ofzo.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2010 - 19:08 ]


    I recycle my thoughts.

    nhou ik kan m niet zien): ik moet eerst een of ander vage programma downloaden. heb er ff geen zin in


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Carrousel schreef:
    nhou ik kan m niet zien): ik moet eerst een of ander vage programma downloaden. heb er ff geen zin in

    Oh! Misschien heeft iemand hem ook op youtube gezet ofzo, ik ga wel even zoeken.


    I recycle my thoughts.

    Carrousel schreef:
    nhou ik kan m niet zien): ik moet eerst een of ander vage programma downloaden. heb er ff geen zin in

    Bovenin staat een link naar het filmpje op youtube :Y)


    I recycle my thoughts.

    Zouden mensen daar serieus heengaan?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Zouden mensen daar serieus heengaan?

    Ik denk ik wel, ik ben wel benieuwd hoe zijn leven er achter de schermen aan toe gaat.


    I recycle my thoughts.

    Eve schreef:
    (...)
    Ik denk ik wel, ik ben wel benieuwd hoe zijn leven er achter de schermen aan toe gaat.


    Ja maar om daar nou geld voor te betalen en het in 3D in het groot te zien... x'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja maar om daar nou geld voor te betalen en het in 3D in het groot te zien... x'D

    Hahah, nou anders moet ik nog veel geld betalen om naar hem toe te vliegen en dan nog proberen te vragen of ik een paar dagen in zijn leven mag meespelen!


    I recycle my thoughts.

    Stiekem is het best wel knap dat zo'n gayish klein jochie zo'n superster is geworden. Maar dat komt echt niet door zijn goede muziek alleen, maar ook voor zijn looks. Anyway, misschien kijk ik die film wel op internet ofzo.


    SLOAN.

    echt bah, moet hij nou serieus een film over zich zelf maken?

    Hij is pas net beroemd , ik vind dat hij nog niet eens het recht heeft om een film te maken
    Kut joch

    Sorry maar ik kan hem echt niet uitstaan (:


    I solemny swear i am up to no good

    Hhahahaha die gast maakt het ook steeds gekker.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Sommige mensen vinden dat wel interessant om zo'n film te zien :)


    I recycle my thoughts.

    Dan moeten ze ook een 3D film over mij maken. xD


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    EEN FILM?!
    WAT?!


    gotta be shittin' me. Waar gaat het heen met deze wereld :/ Dat kind krijgt alles wat hij gvd wil. 'oh ik wil een nagellaklijn, oh ik wil dit, oh ik wil een film, ohohohoho ik ben een film'.
    ._. sorry, hij begint me nu ECHT te irriteren.


    I live for the applause, you will die for it.

    Jammer mensen, dit is extreme horror en rated 18+


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Pfrt, dit is niet goed voor mij... 't Is godverdomme mijn droom! >< Ik ben altijd stikjaloers als ik zo'n jonge mensen zie die al fucking mogen optreden voor bomvolle zalen! Fuck you! ><'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.