• (Mods: Ik heb het hier maar gezet omdat ik niet wist waar ik het anders moest zetten; het is niet bedoeld om te promoten ofzo)

    Mijn story wordt gewoon echt totaal niet gelezen, en ik vraag me af waarom. Dus vraag ik om (opbouwende) kritiek. Brand los, ik kan best wat hebben.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik zat net te kijken, maar je story wordt egt wel gelezen
    heb je die reactie's niet gezien ofzow ??

    niet gemeen bedoeld hoor :X

    Als niemand er interesse in heeft of het verhaal staat hun niet aan , dan gaan ze het ook niet lezen he..


    Stop wishing, Start doing..

    Eh, verplaatst naar 'Story Problemen' (Weet niet waar die anders bij moet). Je bent niet de enige met dat probleem :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    De laatste update was in September o-O meer dan maandgeleden.. denk dat je als eerst vaker moet schrijver =P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Persoonlijk zou ik het niet lezen, omdat ik niet echt iets heb met het gerne 'Fantasy'.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2010 - 21:02 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mmmh, iedereen heeft verschillende smaken hè.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    JustLikeYou schreef:
    Als niemand er interesse in heeft of het verhaal staat hun niet aan , dan gaan ze het ook niet lezen he..

    En dan is mijn vraag juist waarom :P

    De laatste update was in September o-O meer dan maandgeleden.. denk dat je als eerst vaker moet schrijver =P

    Voordat mensen het gaan lezen bedoel je? Want ik ben juist gestopt omdat het toch nooit gelezen werd :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Het is vast oppervlakkig van me, maar als ik een verhaal 'bekijk' let ik altijd heel erg op de kleurtjes, afbeeldingen,...
    Als ik zo kijk ziet het er gewoon 'tekst' uit en alleen daardoor al zou ik er zelf niet aan beginnen.


    effort never betrays you

    Tragically schreef:
    Persoonlijk zou ik het niet lezen, omdat ik niet echt iets heb met het gerne 'Fantasy'.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik lees hierboven, en dit is gewoon een raad of niet gemeen bedoelt in ieder geval, dat je gestopt bent omdat niemand het leest; je hebt 5 abo's. En, schrijf je er graag aan? Schrijf dan verder, je schrijft immers vooral voor jezelf.
    En, ik denk niet dat het slecht geschreven is, integendeel; jouw inleiding leest vlot. Maar ikzelf, en waarschijnlijk nog wel anderen, vinden fantasy niet zo interessant. -het is een mening, neem het niet persoonlijk- Mijn story wordt ook amper gelezen, omdat het in het engels is en het onderwerp de meesten niet aanstaat. Dat heeft niets met schrijfkunsten of wat dan ook te maken, maar puur het feit dat sommige users op Quizlet een andere interesse hebben dan jou, of jouw 5 abo's (:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ben et met Milim eens.
    Ik neem ff mijn verhalen als voorbeeld ding ofzow =P
    ik schrijf steeds hetzelfde.. alleen 1 gaat over onbekende personen [voordat ik hem opnieuw deed 7 abo's nu 1 of 2.. vergeten te zeggen dat ik hem op nieuw deed=P] en me andere ging over een Blind meisje met Bill Kaulitz. volgens mij had ik daar 5 abo's als goed is.. [verhaal weggedaan..]
    en me laatste gaat over vampiers enzow. 6 Abo's, [volgens mij had ik er eerst meer ergens had ik 10 abo;s i swear..]

    Mja, et ligt er gwn heel veel aan wat de mensen leuk vinden


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik denk dat je beter eerst meer moet activeren (:


    I rather love then fight.

    Amistad schreef:
    De laatste update was in September o-O meer dan maandgeleden.. denk dat je als eerst vaker moet schrijver =P

    Je kunt natuurlijk stoppen als je denkt dat niemand het leest, maar je hebt toch wel vijf abos, en er komen wel meer als je gewoon doorgaat. Ik kijk namelijk altijd eerst wanneer er het laatst aan een story gewerkt is, en stories die al heel lang niet meer geupdate zijn bekijk ik vaak niet eens. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)
    Je kunt natuurlijk stoppen als je denkt dat niemand het leest, maar je hebt toch wel vijf abos, en er komen wel meer als je gewoon doorgaat. Ik kijk namelijk altijd eerst wanneer er het laatst aan een story gewerkt is, en stories die al heel lang niet meer geupdate zijn bekijk ik vaak niet eens. (:


    Jah maar ze heeft 5 abo's o-O. Dan zal ik wel door schrijven =O. Trouwens, je schrijft toch omdat je het zelf wilt? ongeacht de aantal lezers..
    Maar ik kijk ook eerst wanneer er als laatst iets aan et verhaal is gedaan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you