• heey
    Oke, het valt me op als iemand zich zelf zo en zo vind . dat er gelijk mensen die persoon aan het afzeiken is, van nee wannebe, een die soort dingen! hallo? het is Quizlet niet groep 3. kom op zeg laat die pesoon lekker zich zelf zoo vinden? jij moet het niet dragen, jij hoeft er niet in rond te lopen . dus wat is je probleem dan? en dan zoo veel paginas vol over iemands fotos lopen af te zeiken?
    i dat niet een beetje laag gevallen? ik bedoel? waarom maken er mensen zoo een probleem van, alleen omdat die persoon zich zelf zoo vind? zoo word het hier ook nie gezelliger!!!

    oke mensne ik wil geen ruzie of die soort dingen het viel me gewoon op!!

    kleine aanpassing

    ik vind ook dat Quizlet echt verandert is. oke er zijn mer regels, maak kijk de mensen die het er naar maken om de regels in te stellen, die lopen wel te zeggen " het is een strafkamp" nee logish je maakt het er zelf naar ik ik weet zeker ik heb vertrouwen in de mods hier dat ze gewoon hun werk doen! en dat ze heus niet van die mensen zijn die evil zijn! maar het zijn mensen om hier orde te houden. e Quizlet is anders maar het heeft het recht niet, om elkaar af te zeiken een voor iedereen hier de boel te lopen verzieken!


    XXlouisa


    Some angels have no wings.

    ik eh snap je niet 8D?


    Life is hard and then we die

    je hebt wel gelijk

    je hebt wel gelijk


    Listen to what we're not saying..

    ik eh snap je niet 8D?


    Gaat vooral over dat ene topic niet?

    ik eh snap je niet 8D?

    nouw kijk, bijvoorbeeld een iemand zegt van jah ik ben totaal hiphop en hij luistert niet die muziek vinde veel mensen het hier wannebe en die sorrt dingen een zeiken die persoon ook gelijk af! terwijl het hun probleem toch niet is?


    Some angels have no wings.

    Ik snap het wel, en je hebt gelijk ><
    Ik vind ook dat er heel veel ruzies zijn, sinds weet ik veel wanneer. Opeens waren er veel ruzies, toen emo en scene enzo kwam. Ik snap het niet, het was echt heel rustig en leuk hier ><


    Underdog, just look at the mess you made.

    Gaat vooral over dat ene topic niet?


    gaat het niet! het valt me gewoon op, dat het de laaste tijd ook zoo gewoon is in mijn ogen dan,.
    ik ben ook niet boos op mensen alleen tjah, het is best laag als je die persoon zoo gaat afzeiken


    Some angels have no wings.

    Your F*cking right!


    everything, in time

    Your F*cking right!



    dankje wel^^<3


    Some angels have no wings.

    -krijgt Flashback naar het 'klein klachtje' topic-
    Daar staat mn mening hierover wel.


    No growth of the heart is ever a waste

    like je heb totaal gelijk hoor..
    Maar nu weet ik zekker, dat half Q gaat zeggen dat je gelijk heb,, en dan gewoon door gaan,, ><


    Dunno ><

    -krijgt Flashback naar het 'klein klachtje' topic-

    Daar staat mn mening hierover wel


    nederland is een menings vrij land,dus je mag je mening geven.....
    alleen het is gewoon lullig om iemand helemaal af te lopen zeiken,
    ik ben niet boos alleen,het is gewoon respectloos.!


    Some angels have no wings.

    Ik heb eigenlijk nooit zo gereageerd op dat soort topic's.
    Dus ik ben het zeker met haar eens!! het valt eigenlijk ook best heel goed op!! en zo ontstaan zeker snel ruzie.
    als je kijkt naar hoe Q een jaar geleden was dan was het echt heel anders, geen ruzie, gene populaire mensen op Q. alle quizen werden veel gemaakt.
    en nu valt het gewoon heel erg op dat er veel ruzie is, populaire mensen zijn(niet dat ik dat erg vind ofzo..) en ja,,meeste quizen worden opeens weinig gemaakt omdat je niet echt bekend bent op Q.
    Toen ik voor het eerst mijn quiz maakte(jaar geleden) werd hij heel vaak gemaakt, en nu als je nu een quiz op Q zet komer er denk ik maar 5 opaf ofzo omdat je niet echt bekend bent op Q..
    dat valt ook heeeel goed op..
    En als je een keertje wat zegt over ik ben zus en ik ben zo gaan ze je echt gewoon lopen afkraken met van: hoe kan je dat nou weten, en dat word je niet in 1,2,3..
    Dus ik ben het zeker met haar eens.

    zo rilana heeft haar woordje gedaan..Niet boos worden op mij want dit kwam even in mij op(A)

    zo rilana heeft haar woordje gedaan..Niet boos worden op mij want dit kwam even in mij op


    ik ben zeker niet boos Quizlet is ook verandert. heel erg. en minder gezellig een veel sneller ruzies en zoo iedereen gaat wel lopen jammeren aa Quizlet is gevanenis maar kijk ze maken het er zelf naarXD


    Some angels have no wings.

    (...)

    ik ben zeker niet boos Quizlet is ook verandert. heel erg. en minder gezellig een veel sneller ruzies en zoo iedereen gaat wel lopen jammeren aa Quizlet is gevanenis maar kijk ze maken het er zelf naarXD


    Daar ben ik het met je eens.
    Iedereen zegt: nu lijkt het net een gevangenis en dan is het niet meer leuk.
    Kijk ik vind het ook niet leuk dat er zo ontzetend veel regels zijn, maar die zijn nou gewoon nodig,,En dan heb je die regels van geen ruzie maken, maar ze gaan net zo hard door.