• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.




    deze is voor Leah <3

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 23:12 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    We vergeven je, Qing.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Statesman schreef:
    (...)

    Ze doet wel meer dan alleen “vervelend” zijn.

    Mensen. Jullie kennen mijn situatie niet dus hou je er buiten. Thanks. Ik wil met niemand een discussie hierover dus negeer mijn post en ga alsjeblieft verder met waarmee je bezig was. (:


    Jullie weten niet hoe diep ik in de put zit door haar en er eindelijk uit begin te komen, maar na de opmerkingen van vandaag er weer lekker diep in zit. Hoe veel moeite ik had om naar de brunch te gaan maandag, omdat zij alleen maar over mij zat te lullen en mij met dodelijke blikken aankeek, hoe kut het was de politie te moeten bellen en een aanklacht in te dienen. Hoe klote het is om je vriend ten onder te zien gaan, omdat zijn zus hem niet meer wil zien en alleen maar shit over mij praat.
    Dus please, als je een situatie niet kent, laat die persoon dan in rust en zeggen wat die wilt. De situatie waar ik in zit wens ik niemand toe.


    I can relate at some point. Mijn aanstaande schoonzus behandelt mij als afval doordat mijn vriend een vriendin heeft gehad waar ze niet mee overweg kon. Haar redenering is dat doordat die ene vriendin in haar ogen niet deugde, dat ik ook niet deug. Het is echt lastig, maar ik ben steeds stappen verder gekomen met het loslaten. Ik weet wie het zegt, dat het meer over haar zegt dan over mij. Maar tbh, ik heb ook wel eens gedacht in de trant van "voor mijn part pleurt ze lekker op", want ik mocht haar echt niet doordat ze mij geen eerlijke kans gaf. Ik wil me echter ook niet tot haar niveau verlagen, ik heb haar ondanks alles wel uitgenodigd op mijn verjaardag en ik doe normaal tegen haar. Dan lijkt het des te stommer wanneer ze raar doet tegen mij en heeft ze uiteindelijk alleen zichzelf, niet mij.

    Hugs <3


    26 - 02 - '16

    Ik mis je.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    'God is in all of us.'
    'So is Tracy Lambert.'

    FUCK CRIMINAL MINDS WIE VERZINT DEZE SHIT.


    @plunkett
    dankjewel 💕


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    mensen, hoe kut klote iemand ook is; diegene hoeft niet dood.
    i mean, zeg gewoon “ik hoop dat ze zelf zo’n situatie meemaakt zodat ze weet hoe het voelt.” maar c’mon iemand dood willen is de overtreffende trap, daarbij is nooit iemand 100% alleen schuld. en ja sorry maar als je zoiets plaatst kun je verwachten dat mensen zo reageren. dont be mad lol.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Waarom is de lucht in hotelkamers altijd zo droog. Ook al zet ik dan een raam open, zelfs dan word ik wakker met een droge keel. No fun, no fun at all.
    Maar hey ik mag verder niet klagen want deze paar dagen weg zijn echt precies wat ik even nodig had omg.

    ^^ wat hierboven gezegd wordt dus ja

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 23:24 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik wil chips. Maar ik ben net gaan lopen, dus dat zou nogal contraproductief zijn. Maar ik wil chips, ugh )):


    kindness is never a burden.

    Tortitude schreef:
    (...)

    I can relate at some point. Mijn aanstaande schoonzus behandelt mij als afval doordat mijn vriend een vriendin heeft gehad waar ze niet mee overweg kon. Haar redenering is dat doordat die ene vriendin in haar ogen niet deugde, dat ik ook niet deug. Het is echt lastig, maar ik ben steeds stappen verder gekomen met het loslaten. Ik weet wie het zegt, dat het meer over haar zegt dan over mij. Maar tbh, ik heb ook wel eens gedacht in de trant van "voor mijn part pleurt ze lekker op", want ik mocht haar echt niet doordat ze mij geen eerlijke kans gaf. Ik wil me echter ook niet tot haar niveau verlagen, ik heb haar ondanks alles wel uitgenodigd op mijn verjaardag en ik doe normaal tegen haar. Dan lijkt het des te stommer wanneer ze raar doet tegen mij en heeft ze uiteindelijk alleen zichzelf, niet mij.

    Hugs <3


    Ja, maar weet je. Ze is gewoon een heks. Mijn vriend zegt het zelf ook, ze is gewoon een kind met een kind, terwijl ze 2 jaar ouder is dan ikzelf. Ze noemt mij kinderachtig dat ik een aanklacht tegen haar heb ingediend, omdat zij mijn kleding ging verknippen. Nou sorry, maar dat zegt meer over haar dan over mij.
    Ze heeft mij tot diep in mijn hart gekrengt. Ik ben bijna een week niet naar buiten geweest en wilde alleen maar in bed liggen. Het is dat mijn vriend mij eruit trok en mij mee naar buiten nam.
    Ze blijft mij behandelen als vuil, waar ik ook ben. Ze probeert nog altijd mijn vriend bij mij weg te krijgen, terwijl ze heeft gezegd dat hij haar broer niet meer is sinds hij voor mij heeft gekozen. Ze blijft nare woorden over mij zeggen en ik trek het gewoon niet meer. Tijdens de familiebrunch bleef ze ook zo kijken en steeds met haar vriend over mij lullen. Ik had haar bijna een mes in het hoofd geworpen, maar mijn vriend hielt mij tegen.

    Weet je, mensen mogen zeggen wat ze willen hier hoor, maar ik weet hoe de situatie is en hoe graag ik haar zie sterven. En nee, dat wens je niemand toe, maar als je haar kent denk je anders.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hopper schreef:
    'God is in all of us.'
    'So is Tracy Lambert.'

    FUCK CRIMINAL MINDS WIE VERZINT DEZE SHIT.


    OMG YAS WAAR ZIT JIJ


    MAAR SEIZOEN 12-13 IS ECHT WTF scratch is taking me to the nexy lvl tfck


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Porg schreef:
    mensen, hoe kut klote iemand ook is; diegene hoeft niet dood.
    i mean, zeg gewoon “ik hoop dat ze zelf zo’n situatie meemaakt zodat ze weet hoe het voelt.” maar c’mon iemand dood willen is de overtreffende trap, daarbij is nooit iemand 100% alleen schuld. en ja sorry maar als je zoiets plaatst kun je verwachten dat mensen zo reageren. dont be mad lol.


    Uh, ik heb haar nooit iets misdaan en daar kan mijn vriend over meepraten. Ga geen vooroordelen trekken als je niet weet wat er aan de hand is.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 23:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yellowstone schreef:
    (...)

    OMG YAS WAAR ZIT JIJ


    MAAR SEIZOEN 12-13 IS ECHT WTF scratch is taking me to the nexy lvl tfck


    Ik ben de afleveringen aan het kijken die vanavond op televisie komen (Nederland, Veronica). Ik moet die serie echt eens op chronologische volgorde gaan kijken, maar ik heb in alle jaren dat het op televisie is zowat alle afleveringen al eens gezien (echt te grappig, vanavond heb ik hier ook al met Matty over gepraat). Ik houd zo veel van deze serie, damn.


    Als jullie willen weten wat er is, kun je ook naar mij toestappen ipv in het LJH verder te gaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Statesman schreef:
    (...)

    Uh, ik heb haar nooit iets misdaan en daar kan mijn vriend over meepraten. Ga geen vooroordelen trekken als je niet weet wat er aan de hand is.


    tbh zou ik een terrorist die duizende onschuldige burgers de dood heeft ingejaagd de dood niet eens toewensen want dan ben je geen haar beter

    wees niet zo verbitterd want je maakt er alleen jezelf kapot mee


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys