• Ik wil graag een traguspiercing nemen, alleen nu lees ik op internet best wel veel verhalen van mensen waarbij dat is gaan ontsteken en alles. Dus ik wil weten wie hier op q ook een traguspiercing heeft en of het echt zo makkelijk ontsteekt?


    it's so empty living behind these castle walls

    Een vriendin van me heeft het en ze heeft hem nu drie jaar, nog nooit ontstoken geweest. Dan moet je hem in het begin natuurlijk wel goed ontsmetten en zo. Anders zou ik het aan je piercer vragen.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    wat is dat o.O


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ja hij ontsteekt makkelijk. Hij is bij mij ook na 2 maanden dichtgegroeid. Ik wil het graag nog eens proberen, maar heb niet veel hoop ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat wil ik ook!
    Maar ik hoor juist dat het heel veel pijn doet haha (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat lijkt me zooo pijnlijk o__o


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Die wil ik ook. Maar dat gaat dan wel veel worden naast 3 gaatjes in beide oren en een helix, maar boeiend. Ik hoor dat mensen daar verlamd van kunnen raken?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    AAAAAAAAHHH schreef:
    Die wil ik ook. Maar dat gaat dan wel veel worden naast 3 gaatjes in beide oren en een helix, maar boeiend. Ik hoor dat mensen daar verlamd van kunnen raken?
    Volgens mij is dat gewoon een fabeltje? En ik had van iemand die bij de Etos werkt gehoord dat het niet zo gevoelig is als iedereen beweert.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ja, zo'n ding wil ik ook. En ik heb er vandaag nog iemand over gesproken wiens zus zei dat zo'n ding ook akelig pijn deed. Maar goed..


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh ik heb meer info over het 'verlammen'.
    Het blijkt dat als je hem laat schieten een stukje kraakbeen weg kan schieten en dat je dan verlamd raakt. Maar schieten mag niet meer, er wordt alleen gepiercd en met piercen is er geen risico.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ivan schreef:
    Ja, zo'n ding wil ik ook. En ik heb er vandaag nog iemand over gesproken wiens zus zei dat zo'n ding ook akelig pijn deed. Maar goed..

    De pijn viel reuze mee hoor, want het is natuurlijk meteen verdoofd als het net gepierced is. Ook daarna valt het mee. Er kwam alleen 1x wel veel bloed uit bij mij o.o Maargoed, het ligt er ook aan hoe hoog je pijngrens natuurlijk is.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Washington schreef:
    Oh ik heb meer info over het 'verlammen'.
    Het blijkt dat als je hem laat schieten een stukje kraakbeen weg kan schieten en dat je dan verlamd raakt. Maar schieten mag niet meer, er wordt alleen gepiercd en met piercen is er geen risico.


    Neejoh. Bij schieten ontsteekt hij eerder, maar kraakbeen kan niet verlammen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Neejoh. Bij schieten ontsteekt hij eerder, maar kraakbeen kan niet verlammen.
    Nou ja, iedereen zegt wat anders. Ik vraag het gewoon aan de piercer zelf als het zover is.


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    (...)Nou ja, iedereen zegt wat anders. Ik vraag het gewoon aan de piercer zelf als het zover is.


    Waarom bel/mail je niet van te voren?


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    (...)

    Waarom bel/mail je niet van te voren?

    Ja, dat heb ik ook gedaan. Werkt wel. Maar goed, ik gaeven pitten. Ben doodop ><


    No growth of the heart is ever a waste

    Valt wel mee, ik ken mensen met die piercing en bij geen van alle is het gaan onststeken.



    -wish i could say the same about my pierc.-

    [ bericht aangepast op 29 okt 2010 - 0:30 ]