• Hee ochtendmensen,
    ik heb een vraag..
    is het heel erg als het meisje 14 en de jongen 20 is ?
    Het is 5,5 jaar verschil. Nou heb ik al zelfs iemadn gehad die ouder was, maar hij heeft het er wel moeilijk mee. wat vinden jullie?


    So far away..

    Je ouders zullen het waarschijnlijk niet zo leuk vinden, maar je moet zelf beslissen of het kan, want jij kent jezelf het beste, en alleen jij weet of je het echt wilt. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    In liefde bestaan geen grenzen toch? Als jullie blij met elkaar zijn doet dat leeftijdsverschil er niet echt toe..


    Everything is worse without music.

    Denk dat dat iets is wat je toch zelf moet beslissen.

    Maar houdt wel in je achterhoofd dat de jongen wel 'verder' is op bepaalde dingen, dingen waar jij op die leeftijd helemaal nog niet aan toe bent. Wees daarover wel eerlijk tegen hem !

    [ bericht aangepast op 29 okt 2010 - 9:28 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Uhm ik vind het leeftijdsverschil toch wel een beetje groot. En sure, ik geloof best dat liefde geen leeftijd kent enz., maar jullie zitten allebei in een compleet andere levensfase.


    It's time to be happy again.

    Entity schreef:
    Uhm ik vind het leeftijdsverschil toch wel een beetje groot. En sure, ik geloof best dat liefde geen leeftijd kent enz., maar jullie zitten allebei in een compleet andere levensfase.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Entity schreef:
    Uhm ik vind het leeftijdsverschil toch wel een beetje groot. En sure, ik geloof best dat liefde geen leeftijd kent enz., maar jullie zitten allebei in een compleet andere levensfase.


    Ja, dat denk ik ook.
    Omdat jullie in zo'n verschillende levensfase zitten begrijp je elkaar ook niet altijd goed, ik denk niet dat je zo echt een relatie kan hebben die volhoudt. En ja, jullie willen ook verschillende dingen... Het kan zijn dat je zo ook dingen doet waar je spijt van krijgt...


    Fryslân Boppe!!

    Ik denk wel dat hij misschien dingen wil die jij misschien nog niet wil. Maar als hij dat accepteert is er toch geen probleem?


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik zeg het voor de minstens twintigste keer: het gaat om de geestelijke afstand, niet die in jaren. Dus als je dit goed na wil gaan, zou ik daar rekening mee houden.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2010 - 13:42 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zolang je maar geen domme dingen doet en van hem houdt dan is het toch geen probleem? (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Entity schreef:
    Uhm ik vind het leeftijdsverschil toch wel een beetje groot. En sure, ik geloof best dat liefde geen leeftijd kent enz., maar jullie zitten allebei in een compleet andere levensfase.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik vind het persoonlijk echt nogal jong, maar liefde kent geen grenzen. Alleen als hij het er moeilijk mee heeft moet je er wel goed rekening mee houden dat hij waarschijnlijk lichamelijk en geestelijk al veel verder is dan jij.


    your eyes are like stars in the night.