• Vannacht hebben de scouts een Halloween-weekend, en er is aan ons explo's gevraagd om een spooktocht uit te zetten. Nu hebben we al ideeën als iemand heel eng opmaken, daar een zaklamp op schijnen en die dan opeens op hun schijnen, iedereen enge maskers, mensen van achteren bespringen, luchtbedden onder het gras begraven etc, maar misschien hebben jullie ook wel heel goede ideeën?
    En ik wil trouwens een applaus voor het feit dat ik het nog voor elkaar heb gekregen ook om al de spullen PLUS slaapzak in mijn hiketas te proppen.
    (cool)

    [ bericht aangepast op 29 okt 2010 - 16:40 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Idee 1 (krul) Als er een ijzeren hek in de buurt is, moet er iemand naast staan die zelfs niet zichtbaar is als je er 2 meter vanaf staat, en diegene bij het hek, moet dan een ijzeren ketting hebben of een ijzeren slot van een fiets en als er dan mensen aankomen en vlakbij zijn moet hij keihard tegen het hek slaan.:Y)

    Idee 2(krul) Iemand moet in een witte lijkzak midden op het pad liggen en doodstil blijven liggen. Als er dan een groep aan komt lopen, denken hun dat er een pop inzit ofzo maar dat is dus niet. Dan moet diegene in de witte lijkzak ineens rechtop zitten. Dát is echt doodeng XD

    Idee 3(krul) Laat iemand verkleed als heks langs het pad staan, maar met zo'n kleine enge pop. En als er dan een groep langsloopt, moet die heks zo vragen van; 'Vindt je mijn kindje niet schattig?'-'Zou je haar willen aaien?'-'Je hoeft niet bang te zijn. Ze doet je niks.' en dat dan met zo'n vercrackte stemmetje.

    Idee 4(krul) Als er een klein meertje of een plas in de buurt is, moet je een soort van lichtje erop drijven, of iets bedenken dat het lijkt alsof dat lichtje zweeft.

    Idee 5(krul) Laat iemand in de boom klimmen, -moet hij er wel voor zorgen dat hij er niet uitvalt zoals bij ons is gebeurt XD- En als er een groep langs loopt moet hij gaan praten van; 'Wat doe je in mijn gebied? Ga weg hier vandaan,' en met kleine takjes gooien. Of als het een lage tak is, dat hij verkleed uit de boom springt net voor de groep. xD

    Ik hoop dat je hier wat aan hebt :Y)
    Succes.


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Caelum schreef:
    Idee 1 (krul) Als er een ijzeren hek in de buurt is, moet er iemand naast staan die zelfs niet zichtbaar is als je er 2 meter vanaf staat, en diegene bij het hek, moet dan een ijzeren ketting hebben of een ijzeren slot van een fiets en als er dan mensen aankomen en vlakbij zijn moet hij keihard tegen het hek slaan.:Y)

    Idee 2(krul) Iemand moet in een witte lijkzak midden op het pad liggen en doodstil blijven liggen. Als er dan een groep aan komt lopen, denken hun dat er een pop inzit ofzo maar dat is dus niet. Dan moet diegene in de witte lijkzak ineens rechtop zitten. Dát is echt doodeng XD

    Idee 3(krul) Laat iemand verkleed als heks langs het pad staan, maar met zo'n kleine enge pop. En als er dan een groep langsloopt, moet die heks zo vragen van; 'Vindt je mijn kindje niet schattig?'-'Zou je haar willen aaien?'-'Je hoeft niet bang te zijn. Ze doet je niks.' en dat dan met zo'n vercrackte stemmetje.

    Idee 4(krul) Als er een klein meertje of een plas in de buurt is, moet je een soort van lichtje erop drijven, of iets bedenken dat het lijkt alsof dat lichtje zweeft.

    Idee 5(krul) Laat iemand in de boom klimmen, -moet hij er wel voor zorgen dat hij er niet uitvalt zoals bij ons is gebeurt XD- En als er een groep langs loopt moet hij gaan praten van; 'Wat doe je in mijn gebied? Ga weg hier vandaan,' en met kleine takjes gooien. Of als het een lage tak is, dat hij verkleed uit de boom springt net voor de groep. xD

    Ik hoop dat je hier wat aan hebt :Y)
    Succes.

    Die ideeën zijn echt super :'D
    In de boom klimmen waren we ook al van plan ja, en dat van die lijkenzak ga ik ook doen jonge!


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    achter een omgevallen boom stronk gaan zitten met een brandblusser en dan plotseling kei hard gaan blazen. Dan springt iedereen naar achter en daar moet iemand liggen die de voeten vast grijpt.


    Ook is het leuk om plotseling iemand van achter te grijpen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Luchtbedden onder gras? ...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Heigl schreef:
    Luchtbedden onder gras? ...

    Jup. Als het pikkedonker is en je loopt over vaste grond en je zakt er opeens doorheen, schrik je je kapot. En met een beetje geluk vallen ze, en dan springt er iemand van ons bovenop :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    haha. organiseer een schriktocht :Y)
    en dan moet je daar met kettingzagen staan (zonder zaag),maar dan maakt dat zo'n eng geluid (:
    oh,,en je kan ze dat in groepjes laten doen (van 2 of 3 personen),en dan trek je ineens iemand weg.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Keihard en heel hoog gaan gillen verderop in het bos.
    Heb ik eens gehad en serieus, het is doodeng.

    @Reyon.
    Awhh, dat van het wegtrekken is ook gaaf. Als je het heeel stil kan doen (hand over de mond leggen bijv.) is dat zoo eng.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2010 - 17:38 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    AAAAAAAAHHH schreef:
    (...)
    Jup. Als het pikkedonker is en je loopt over vaste grond en je zakt er opeens doorheen, schrik je je kapot. En met een beetje geluk vallen ze, en dan springt er iemand van ons bovenop :3

    Hah, nice gevonden.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ja maar die scouts waarbij we dat zouden doen zijn net esta-af, en dus een jaar of 11, en die gaan hem tering hard flippen als we ze wegtrekken :'D
    Ik wil ze wel zien huilen, maar geen boze moeders op ons dak. Wat bedoel je met een schriktocht trouwens? Is toch gewoon hetzelfde als een spooktocht?


    Everything means nothing, if I ain't got you.