• Nou kijk ik was zo aan het praten met iemand van mijn klas en een jongen moest een domme opmerking geven en dan sloeg ik hem zo met mijn gedragskaart op zijn hoofd en dan zag de leerkracht het en dan zei hij dat ik aan het vechten was en daarvoor krijg ik een contract,, maar ik was niet aan het vechten. En nu gaan mijn ouders mij vermoorden.xs

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 17:41 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Huh? Ik snap hem niet helemaal :X


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Op wat voor een fucked-up school zit jij?


    Only losers can act the way you do

    Wat is een contract, wat is telachen slaan?:\


    your eyes are like stars in the night.

    High schreef:
    Huh? Ik snap hem niet helemaal :X

    Ik heb een contract op school gekregen,, dat betekend dat ik bijna vaan school af word gestuurd ;s


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dat is overdreven joh.


    effort never betrays you

    Sydan schreef:
    (...)
    Ik heb een contract op school gekregen,, dat betekend dat ik bijna vaan school af word gestuurd ;s


    waar voor dan ik snap het nie x]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wat is voor telachen slaan?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Wat is voor telachen slaan?

    En wat is een contract?:"D


    your eyes are like stars in the night.

    PUKKELxDING schreef:
    Wat is voor telachen slaan?

    Nou hij zei iets om tespelen (ik zou het maar zo zeggen.) en ik sloeg hem ook om tespelen en nu krijg ik een contract.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Heb je hem geslagen omdat hij lachte en nu word je bijna van school gestuurd?
    Dat is idd wel een beetje overdreven, maar ik weet niet wat jij daarvoor allemaal al hebt uitgespookt. ;P


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Leg het eens even in het Nederlands uit want niemand snapt het helemaal 100% volgens mij.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Poseidon schreef:
    (...)
    En wat is een contract?:"D

    Kijk eerst heb je een gedragskaart dat heb je als je je niet goed gedraagt maar die heb ik al en jaa als je nog iets verkeerd doet krijg je een contract en dat betekend dat je bijna van school af gestuurd word maar eerst krijg je 1 dag uitsluiting maar als je nog iets verkeerd doet dan 2 en dan 3 en als je er 3 hebt word je van de school gestuurd omdat je een teslecht gedrag hebt voor die school.
    Snapje nu?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    telachen? tespelen? contract?


    I live for the applause, you will die for it.

    Ze bedoelt denk ik dat ze hem voor de gein sloeg en dat ze daardoor nu bijna van school gestuurd wordt.

    En dat is inderdaad fcked up ja.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Kikkeli schreef:
    telachen? tespelen? contract?
    Dat ze hem sloeg voor de gein, om te lachen. (': Als je nog slecht gedrag vertoond, word je van school gekicked met zo'n 'contract.'

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 17:41 ]


    Only losers can act the way you do