• Topic 2 is inmiddels ook al weer vol =D
    Heb jij een goede stelling bedacht voor 'De stelling van de dag'?

    Post hem dan hier!

    Ingevuld/doorgespit t/m pagina 19.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 13:11 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 juli 2011 - 0:35 ]

    Mensen moeten minder denken en meer doen!


    There is nothing more badass than being yourself

    Zwart trekt de zon aan.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Criminelen moeten minder zwaar gestraft worden, als duidelijk wordt gemaakt dat er aanleg voor het plegen van een misdaad in hun genen zit.

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 0:03 ]

    De hele tijd forum berichten quote is overbodig en je doet het voor je forumberichten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Voordat ze beginnen met zeuren, dat we meer met het openbaar vervoer moeten, moeten ze het eerst maar eens goedkoper maken.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Liefde kent geen grenzen,en vriendschap ook niet!


    "I wonder if life smokes after it fucks me"

    mag dat ook over personen zijn?


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    ambercullens schreef:
    Liefde kent geen grenzen,en vriendschap ook niet!


    There is nothing more badass than being yourself

    Mensen die zich van niks aantrekken en gewoon doen waar ze zin in hebben zijn egoïstisch.

    beter mooi nep dan lelijk echt

    Het heeft geen nut als dealer een actie te hebben nu de helft betalen over 2 jaar de rest, in 2012 zijn we toch allemaal dood.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    We zouden allemaal onder de grond moeten gaan leven om de aarde te laten herstellen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    'Usher heeft een deel van zijn succes te danken aan zijn ontdekking Justin Bieber'


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Al Quida gaat wraak nemen op de dood van asan bimlala(die leider)
    Met de dood van de leider van Al Quida is de wereld een stuk veiliger
    De stellingen van de dag worden steeds serieuzer


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Als je het leuk vind om dingen kapot te maken, ben je een agressief/onverantwoord persoon.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.