• mijn beste vriend en vriendin kimberly en jawad hebben al jaren een relatie met elkaar. ze zijn super gelukkig met elkaar en ik moet er niet aan denken dat ze uit elkaar gaan. maar nu is het dus zo dat ze een kindje verwachten. ze hebben het er allebei niet bepaald makkelijk mee. en ik voel me hopeloos als ik ze zo zie leiden. jawad werkt bij de sloop en hij maakt overuren om al zijn schulden enzo te betalen. kimberly is nu de hele tijd thuis omdat ze niet de puf heeft om iets anders te doen.hoe moet ik ze nu in godsnaam steunen?

    Gewoon vaak opzoeken. En help haar lekker met het organiseren van een Baby Shower. Ga samen leuke dingetjes shoppen of ga samen aan de kinderkamer werken. Laat zien dat je 100% achter ze staat en dat je niet kan wachten op de baby.


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    Gewoon vaak opzoeken. En help haar lekker met het organiseren van een Baby Shower. Ga samen leuke dingetjes shoppen of ga samen aan de kinderkamer werken. Laat zien dat je 100% achter ze staat en dat je niet kan wachten op de baby.


    They fell in love, didn't they?

    Washington schreef:
    Gewoon vaak opzoeken. En help haar lekker met het organiseren van een Baby Shower. Ga samen leuke dingetjes shoppen of ga samen aan de kinderkamer werken. Laat zien dat je 100% achter ze staat en dat je niet kan wachten op de baby.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Is abortus geen mogelijke optie?
    Klinkt misschien gemeen maar ik denk dat dat nog altijd beter is, want anders moet dat kindje ook opgroeien in armoede en problemen.
    Anders zou je ze kunnen tonen dat je ze echt wel wilt helpen met hun baby.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2010 - 19:04 ]


    effort never betrays you

    Je zou je vriendin die thuis zit kunnen helpen met het huishouden enzo, dat zou een hele last van haar schouders af kunnen halen. En inderdaad, gewoon laten zien dat je echt voor de baby bent!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    thanks voor de tips ik heb er veel aan;)

    en nee het kindje weg laten halen is soweizo geen optie. het is namelijk super gewenst alleen het komt op het verkeerde moment.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2010 - 19:10 ]

    Washington schreef:
    Gewoon vaak opzoeken. En help haar lekker met het organiseren van een Baby Shower. Ga samen leuke dingetjes shoppen of ga samen aan de kinderkamer werken. Laat zien dat je 100% achter ze staat en dat je niet kan wachten op de baby.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Nou das mooi stom van ze. Damn, condooms zijn goedkoper dan kinderen, I can promise you that.


    No growth of the heart is ever a waste

    Helpen met huishouden, misschien een paar x per week 's avonds voor ze koken, dat je dan zelf ook mee eet. Als het lukt samen met haar leuke baby kleertjes shoppen?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik denk dat ze eerder moet denken aan zichzelf. ze hebben nog schulden en hebben geen goed inkomen als ik het hieruit mag afleiden. Vaak doen toekomstige moeders abortus, niet omdat ze het het beste vinden voor zichzelf, maar omdat ze hun kindje zelfs nu al zo graag zien dat ze het niet willen opvoeden in de armoede waar ze in leven, en het geen miserie willen meegeven, adoptie is hierbij ook een keuze


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Sniper schreef:
    Nou das mooi stom van ze. Damn, condooms zijn goedkoper dan kinderen, I can promise you that.


    Kan het niet anders dan hier mee eens zijn. En als je echt zo graag zonder wilt gebruik dan minimaal de pil.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vaak bij haar zijn en laten zien dat je er voor haar bent.


    Some people make the world special just by being in it