• Dat was wat mijn zus haar vriend zei tegen me toen hij binnen wandelden. De woorden 'Ik heb eens op zolder gezekeken en vond iets' volgende al meteen daarna.
    Aangezien ik mijn interesses al snel met zijn woorden kon linken, ontdeke ik al meteen waar hij op doelde. Hij had een telescoop mee. Ik werd al meteen enthousiast en wacht nu vol spanning tot Jelle de telescoop in elkaar heeft gezet. (en het ruitje gemaakt heeft)

    Ik vind telescopen en astronomie best saai, maar ik hoop dat jij een leuke tijd hebt!

    PS, woon je in België? Want in West-Vl. is er zo'n sterrewachtding en daar mag je for free sterretjes kijken (denk) ik met een hele grote telescoop.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Een telescoop, haha kind. Droog.
    Sowieso dat jij je daar nog mee gaat amuseren. :'D
    En wat een zin om mee binnen te wandelen. _O_

    haha veel plezier :9~


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Je kan vannacht het ISS zien (;


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Pyromanie schreef:
    Ik vind telescopen en astronomie best saai, maar ik hoop dat jij een leuke tijd hebt!

    PS, woon je in België? Want in West-Vl. is er zo'n sterrewachtding en daar mag je for free sterretjes kijken (denk) ik met een hele grote telescoop.

    Ik weet het in iets met broek achter. Ik ben daar als eens geweest om naar de zon te kijken maar toen was ik nog een pernukel. (nerd)

    Unhearted schreef:
    Een telescoop, haha kind. Droog.
    Sowieso dat jij je daar nog mee gaat amuseren. :'D
    En wat een zin om mee binnen te wandelen. _O_

    Sowieso. _O_
    Ja, hij is echt vaag die Jelle. Net zat hij weer heel laag in mijn oor te brabbelen. Dat is echt niet normaal als die dat doet.

    Milim schreef:
    Je kan vannacht het ISS zien (;

    Interessant.