• Wie wilt/mag/heeft zin om te komen?

    Washington & YoYoYoghurt hadden in gedachte:

    11 December (Dat is op een zaterdag) om bijvoorbeeld 13:00 bij het station Rotterdam-Alexander


    Voeg allemaal de group group1095284@groupsim.com aan je msn toe. :Y)


    >Vragen/Opmerkingen/Suggesties? Alles kun je mailen naar irisheeftookmsn@hotmail.com
    >Weet je niet hoe je met het openbaar vervoer moet? Kijk op deze site: http://www.9292ov.nl/
    >En natuurlijk mag je mede-Quizletters en/of niet-Quizletters meenemen. ^^

    Oja, datum/tijd/locatie kunnen natuurlijk allemaal nog veranderd worden. :]

    Mensen die willen:
    -Average
    -Nightsade
    -''DÉ Rose''
    -Solitary
    -Hearted
    -OHMYYORK
    -MamaHert
    -twiddict
    -Assassin
    -Lycaon
    -ShinObsessed
    -Soulsavers
    -Hel
    -Courtesan
    -mine
    -PUKKELxDING
    -GAYBUDDY
    -shadowsalyer

    Mensen met extra informatie:
    -Dictator -> Moet nog antwoord krijgen
    -RINGDINGDONG -> Moet nog antwoord krijgen
    -VocalVoicess -> Gaat nog kijken
    -xLovveexTHx -> Héél misschien
    -Anxiety -> Weet niet zeker
    -Rickjuh -> Moet nog bekijken ofzo
    -Hiphopqueen -> Denkt te verdwalen

    [ bericht aangepast op 9 nov 2010 - 22:48 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Parviainen schreef:
    omg ik wil zo graag maar het is de andere kant van de wereld voor mij q_q Jullie moeten naar Venlo komen, kutjes.

    Waar de poep ligt Venlo dan, medekutje?


    *insert philosophical cringe expression here*

    YoYoYoghurt schreef:
    (...)
    Nuuh, potentiële pedofielen zijn vanaf 21. (krul)


    scheelt 3 maand, dus zoveel maakt t niet uit xD maar al een planning wat jullie willen gaan doen? want in centraal is wat meer te doen dan alexander, of willen jullie graag naar de woonmall? xD

    Parviainen schreef:
    omg ik wil zo graag maar het is de andere kant van de wereld voor mij q_q Jullie moeten naar Venlo komen, kutjes.


    ik kom uit enschede, ik reis ongeveer net zo lang als jij, dus jij moet dan ook gewoon komen :Y)

    11 December.. Hmm, ik zal er over na denken :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hel schreef:
    (...)

    scheelt 3 maand, dus zoveel maakt t niet uit xD maar al een planning wat jullie willen gaan doen? want in centraal is wat meer te doen dan alexander, of willen jullie graag naar de woonmall? xD

    Ik ben niet echt bekend in Rotterdam, dus ik schuif je door naar Washington. (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    YoYoYoghurt schreef:
    (...)
    Waar de poep ligt Venlo dan, medekutje?
    hey hey, die taal tolereren wij hier niet (N)
    Venlo ligt in Limburg, collega-kut


    I live for the applause, you will die for it.

    Hel schreef:
    (...)

    ik kom uit enschede, ik reis ongeveer net zo lang als jij, dus jij moet dan ook gewoon komen :Y)
    Maar ouders mij niet laten gaan, ouders vinden gevaarlijk.


    I live for the applause, you will die for it.

    Als alle mensen die er nog over nadenken en die het nog moeten vragen enzo ook allemaal komen, gaat het waarschijnlijk een hele grote coole meeting worden. _O_


    *insert philosophical cringe expression here*

    Parviainen schreef:
    (...)hey hey, die taal tolereren wij hier niet (N)
    Venlo ligt in Limburg, collega-kut

    Daar kan ik niet heen, want die mensen kan ik niet verstaan, hoofd-van-de-kutten. (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    YoYoYoghurt schreef:
    (...)
    Ik ben niet echt bekend in Rotterdam, dus ik schuif je door naar Washington. (krul)


    nou.. rotterdam alexander is eigenlijk een hol voor centraal.. en volgens mij ligt er dus alleen dat gigantische winkelcentrum, met een mega blokker, mega kledingwinkel en mega woonwinkel.. maar volgens mij was dat het ook?

    YoYoYoghurt schreef:
    (...)
    Daar kan ik niet heen, want die mensen kan ik niet verstaan, hoofd-van-de-kutten. (krul)
    In Venlo proaten ze zoe, dich kins da wal verstoan huur. Nee, zo praat ik niet 8D Onderdaan-kut.


    I live for the applause, you will die for it.

    Parviainen schreef:
    (...)In Venlo proaten ze zoe, dich kins da wal verstoan huur. Nee, zo praat ik niet 8D Onderdaan-kut.

    Ik zie mij nog niet naar de andere kant van het land afreizen, tenzij ik iemand ken die meegaat, alleen geen van de kutjes die ik ken gaan dat doen, president-kut. (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nightshade schreef:
    Jongens, dalijk ga ik me buitengesloten voelen omdat zowat de halve Q-gang komt en ik daar niet bij hoor dudes. (krul)

    Oooh, daar hoor ik ook niet bij :'D
    Nouja, ik heb er ook nog nooit van gehoord ofzo.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Op wat voor dag is dat?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik heb gevraagd of een vriendin van quizlet ook kom.. die gaat overleggen :P
    en ik ben van plan om een andere vriendin van quizlet ook te vragen maar weet niet wanneer ik haar spreek..
    mogen er ook niet quizlettertjes komen :X? of dat liever niet ?:P
    -En idd wat Hel zei alexandrium is eigenlijk niks,, de stad bij beurs is veel groter!-


    Nvt