• Wie wilt/mag/heeft zin om te komen?

    Washington & YoYoYoghurt hadden in gedachte:

    11 December (Dat is op een zaterdag) om bijvoorbeeld 13:00 bij het station Rotterdam-Alexander


    Voeg allemaal de group group1095284@groupsim.com aan je msn toe. :Y)


    >Vragen/Opmerkingen/Suggesties? Alles kun je mailen naar irisheeftookmsn@hotmail.com
    >Weet je niet hoe je met het openbaar vervoer moet? Kijk op deze site: http://www.9292ov.nl/
    >En natuurlijk mag je mede-Quizletters en/of niet-Quizletters meenemen. ^^

    Oja, datum/tijd/locatie kunnen natuurlijk allemaal nog veranderd worden. :]

    Mensen die willen:
    -Average
    -Nightsade
    -''DÉ Rose''
    -Solitary
    -Hearted
    -OHMYYORK
    -MamaHert
    -twiddict
    -Assassin
    -Lycaon
    -ShinObsessed
    -Soulsavers
    -Hel
    -Courtesan
    -mine
    -PUKKELxDING
    -GAYBUDDY
    -shadowsalyer

    Mensen met extra informatie:
    -Dictator -> Moet nog antwoord krijgen
    -RINGDINGDONG -> Moet nog antwoord krijgen
    -VocalVoicess -> Gaat nog kijken
    -xLovveexTHx -> Héél misschien
    -Anxiety -> Weet niet zeker
    -Rickjuh -> Moet nog bekijken ofzo
    -Hiphopqueen -> Denkt te verdwalen

    [ bericht aangepast op 9 nov 2010 - 22:48 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hel schreef:
    (...)

    nou.. rotterdam alexander is eigenlijk een hol voor centraal.. en volgens mij ligt er dus alleen dat gigantische winkelcentrum, met een mega blokker, mega kledingwinkel en mega woonwinkel.. maar volgens mij was dat het ook?
    Je hebt ook het hele alexandrium? Dat grote gebouw waar allemaal kledingwinkels zitten, en ook de primark?


    it's so empty living behind these castle walls

    Nightshade schreef:
    Jongens, dalijk ga ik me buitengesloten voelen omdat zowat de halve Q-gang komt en ik daar niet bij hoor dudes. (krul)
    Is er een Q gang?


    it's so empty living behind these castle walls

    Oke, ik heb gevraagt en Mama zei: 'Nee!' ze vind de stad gevaarlijk! =_= Maar ik ga nog eens vragen en zeg dat er iemand van 19 én iemand van 20 mee gaan. en dat we met zn -Gaat tellen- 16en zijn. En als ze dan nog een keer 'Nee' zegt heeft ze pech!
    Oke ik ben blut maar zelfs ik heb nog 2,50 op mn rekening staan dus zo'n klein railrunnertje kan ik wel betalen -Vanaf nu ben ik weer 11- Dus ja. Ze mij maar bij de mesnen zie zowiezo komen!
    Oke dit klinkt overdreven om nou stiekem e gaan alleen voor een meeting. Maar mij gaat het niet echt helenmaal om het meeten of om Rotterdam, maar meer het feit dat ik ff weg kan gaan bij alle mensen die 24/7 aan mn kop zeiken, en waarvan ik hun problemen moet oplossen waar ik niks mee te maken heb! >.<

    Ik kom heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien..moet ff kijken of ik naar Joyce (hier op Q) mag gaan..want het is vrij vroeg dan als ik eerst vanauit utrecht moet komen:P
    dus meot ff met mijn ouders overleggen

    OMGOMGOMG PRIMARK
    Ik wil ik wil ik wil.
    Welke dag is dat?


    Your make-up is terrible

    Ze zei alweer nee! Maar ik ga gewoon. Zie jullie dan daar wel. Kijk wel hoe ze reageert, like I care heb al genoeg problemen!

    Ik vind eigenlijk wel dat ik kom. Dan neem ik Sebas (Lycaon) ook mee. Hij vind de Primark niet erg. Daar wil ik dan wel heen :x Ik hou van die winkel hahahaha. En ik wil Amber zien.


    Your make-up is terrible

    Stiekem wil ik best komen, maar helaas moet ik dan werken (cat)

    Er komen allemaal leuke mensen haha!
    Dus ik ga het vragen, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet zeggen? :/ Hmm, naja. Zie wel.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hmm ik zou heel graag willen maar ik ben niet echt heel erg bekend in R'Dam xD


    I rather love then fight.

    Soulsavers schreef:
    Er komen allemaal leuke mensen haha!
    Dus ik ga het vragen, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet zeggen? :/ Hmm, naja. Zie wel.
    Zo heb ik het gedaan: Er zijn al heel vaak meetings geweest en het is altijd goed gegaan. Sommige kennen elkaar al in real life dus ze bestaan gewoon en zijn geen enge pedofielen. Daarbij gaat er nu iemand mee van 20 jaar en zijn we met een hele club, er kan dus niks misgaan.


    it's so empty living behind these castle walls

    Masterplan schreef:
    Hmm ik zou heel graag willen maar ik ben niet echt heel erg bekend in R'Dam xD
    Het is ook niet zo ingewikkeld. Als je de trein Rotterdam Alexandrium neemt kom je vanzelf op het station terecht, het is niet zo'n groot station en daar zie je vanzelf wel een groep kinderen staan. Desnoods vraag je een nummer van iemand anders. En het is maar eventjes lopen naar alle winkels.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik zou wel willen, maar ik weet niet of ik mag.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    11 december, even beneuzen welke dag dat is, ah zaterdag. Ik ga het even bekijken hoe en wat :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    @Iedereen
    -Het is op een zaterdag
    -Je mag mede-Q'ers en niet-Q'ers natuurlijk meenemen

    @Sevda
    Geen domme dingen gaan doen hè? ö


    *insert philosophical cringe expression here*