• Ja ik zei net iets tegen mijn vader en hij begon te lachen, mijn stem is dus echt vreselijk, hij slaat over en ik ben haast niet te verstaan wat echt frustrerend is. En het is al helemaal gemeen dat ze me er ook nog eens voor gaan uilachen.

    Bij wie gebeurd dat nou ook altijd? als jij ergens last van hebt dat mensen je dan uit gaan lachen?
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Mijn stem slaat best vaak over :') Altijd als ik aan de telefoon ben..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik was laatst verkouden nou mijn stem was ook niet om aan te horen


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik had vandaag nog het zelfde probleem.. mijn vriendin moest hard lachen omdat ik probeerde terug te praten.. alleen mijn stem was weg doordat ik telkens door de kou moest fietsen (krul)


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    YoYoYoghurt schreef:
    Als mensen me uitlachen ga ik gewoon meelachen. :P


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    toen mijn vriendin een slaap feestje had. warren we dronken (nee we hebben niet gedronken daar ben ik te jong voor) ik was zoo erg dronken dat ik dus bijna geen stem had en iedereen lach plat (ik zelf ook) naa een half uur had ik dus gen stem meer en kan ik 10 min lang niet pratenxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Uitlachen zal het nu ook weer niet zijn..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik heb altijd het gevoel dat wanneer mensen lachen, ze mij uitlachen. Das geen leuk gevoel weetje..


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Nee, maar mijn stem is redelijk zwaar en zo ben ik wel eens voor jongen aangezien, aan de telefoon weliswaar.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb een luie stem, waardoor ik vrij stil praat en nogal sloom, mensen verstaan mij dan ook niet, maar k geef ze de optie, ofwel zeg ik alles met pigsqueels en verstaan de meeste mensen mij niet, ofwel blijf ik praten zoals ik gewoon praat en verstaan ze mij een beetje. zo lachen ze me ook niet uit met mijn stem :p

    Magikal schreef:
    Voor elk concert heb ik wel een keelontsteking of kan ik amper praten, en da's kut (:


    Hope goes lost but never dies.

    als ik verkouden ben of de slappe lach krijg, dan lachen mensen mij ook altijd uit (cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.