• Stiekem was het eigenlijk best wel eng en fascinerend om naar te kijken ... .
    Ik stond net namelijk met mijn moeder samen in de keuken te kletsen terwijl we thee aan het zetten waren en ineens hoorden we 'tik ... tik ... tik ... tik', dus wij zoeken, zoeken.
    Viel mijn oog ineens op de wasmachine ... En wie een wasmachine ooit wel eens bestudeerd heeft en dat niet alleen aan z'n moeder(of vader) overlaat weet dat daar een knop op zit met standen waar je hem op kunt instellen.
    Die knop bewoog dus heel rustig, alsof iemand hem met de hand bediende, rond en rond tot hij alle standen had gehad ... bleef toen even staan en herhaalde dat weer. Pas toen hield het ineens weer op.
    En hij ging écht rustig alsof iemand het met de hand deed, hij leek totaal niet door te draaien.
    Was eigenlijk best creepy and fascinating dus. x.x

    Mhihihi, dit wou ik even met jullie delen. Zoiets gebeurd hier wel vaker met dingetjes hoor, maar dit was dus het meest recente.
    Jullie ook wel eens zulke dingen meegemaakt in huis? :9~


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    nee gelukkig nie nee ik zou wast een hardaanval krijgenxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zou het best eng vinden. En nee, altijd als er zo iets bij ons in huis gebeurd is er wel een verklaring voor te vinden (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Oh, sorry, ik moest even mijn kleren wassen. Gelukkig was ik onzichtbaar want ik was naakt.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2010 - 18:51 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ewl, da's raar :') Ehm nee, niet dat ik me kan herinneren. Ons huis kraakt alleen 's avonds heel erg, maar ja.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn afwasmachine ging ooit écht op wandel.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Mijn afwasmachine ging ooit écht op wandel.


    Ja, onze wasmachine ook toen hij nog op het balkon stond! Dat was ook pas echt freaky! xD
    Alleen kwam dat omdat hij toen niet goed afgesteld stond met centrifugeren.
    Dit had echt geen reden. :')


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Nee, voor zover ik weet niet.
    Maar het bed van de kamer van mijn broer kraakt wel heel hard, op sommige momenten.(krul)


    effort never betrays you

    Lipsy schreef:
    Nee, voor zover ik weet niet.
    Maar het bed van de kamer van mijn broer kraakt wel heel hard, op sommige momenten.(krul)


    Jah,,maar daar is niks spookachtigs aan :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Lijkt me vet Ö
    Maar nee, nooit meegemaakt ofzo.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Parviainen schreef:
    Oh, sorry, ik moest even mijn kleren wassen. Gelukkig was ik onzichtbaar want ik was naakt.


    Mijn moeder ging plat toen ze dat las, lol.
    'Echt iets om je voor te schamen, ja.' zei ze, hahahahaha! Lekker voor je Sem, lekker!

    [ bericht aangepast op 31 okt 2010 - 18:54 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik was met mijn moeder in de woonkamer..we kwamen net van de keuken om te koken...
    Niemand was verder in de keuken..
    vloog de deksel van de prullebak opeens eraf...en lag aan de andere kant van de keuken ineens...en de prullebak was niet eens vol..want anders was dat het geweest waardoor het eraf vloog....best creepy was dat


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Nu slaap ik vannacht helemaal niet meer, want de wasmachine staat op mijn kamer -.- 8D

    Ik keek in de spiegel en ik zag een gezicht van iemand anders was creepy!!!


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    Hooligan schreef:
    Nu slaap ik vannacht helemaal niet meer, want de wasmachine staat op mijn kamer -.- 8D


    Lol, ik kom wel langs met wat verhaaltjes voor het slapen gaan ... dan omhels je die wasmachine alsof het de liefde van je leven is! 8D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Toxxxic schreef:
    Ik zou het best eng vinden. En nee, altijd als er zo iets bij ons in huis gebeurd is er wel een verklaring voor te vinden (:


    None but ourselves can free our minds.