• Vorig jaar op Halloween gaf ik een verjaardagsfeestje (ja, jullie mogen dit jaar ook komen) en kreeg ik een cadeautje van Kelly (RichardSHarmon). Eigenlijk heel veel, maar eentje was wel heel speciaal. Het was een gipsen Minion die je zelf moet verven. Een paar dagen later ben ik daar vol enthousiasme aan begonnen en toen had ik ineens geen zin meer, zoals alles wat ik doe, haha. Tot nu toe heeft deze Minion heeft zielig en onaf op de kast gelegen. Maar vandaag heb ik hem eindelijk afgemaakt! De verf was alleen een beetje opgedroogd, dus hij ziet er niet op en top uit. ;x

    Aanschouw Stuart!




    Nu ga ik losgeld verzamelen. Donaties zijn welkom.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 18:30 ]


    Your make-up is terrible

    Zoiets heb ik nodig in mijn leven. Ik wil ook een gipsen Minion!

    Ik vind dat hij goed gelukt is hoor! Ik zie tenminste slechts aan hem.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het ziet er eigenlijk heel cool uit!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat een cuterd :3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hahaha, wat leuk!

    Leuk dat je hem ook echt gemaakt hebt c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha leeuk!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    RichardSHarmon schreef:
    Hahaha, wat leuk!

    Leuk dat je hem ook echt gemaakt hebt c:


    Natuurlijk, Minions zijn awesome. Bij mijn volgende feestje zet ik hem neer zodat iedereen donaties aan me kan doen (cat)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Natuurlijk, Minions zijn awesome. Bij mijn volgende feestje zet ik hem neer zodat iedereen donaties aan me kan doen (cat)


    HAHAHAH


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Minionnnn ^^ Wat leuk zeg! Ik vind hem heel mooi geworden.


    Happy Birthday my Potter!

    O wat leuk! Ik moet zeggen dat een spaarpot bij mij altijd weggegooid geld is want er gaat helaas nooit wat in...


    Miep