• Dat zou ik weleens willen weten, hoe jullie over hem denken.
    Ik vind hem een creep.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hmm i dunno xd


    I rather love then fight.

    Hypocritische maniak


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hij heeft goede ideeen, maar hou zou er beter over moeten nadenken en ze anders op tafel moeten leggen.
    Want hij komt echt over als een hersenloze loser zo.


    Your make-up is terrible

    Ik ook! Zijn haar is eng, zijn plannen zijn eng, en ik wil hem 100% zeker NIET in de regering, stel je voor!
    Ik snap ook gewoon niet hoe hij aan zoveel stemmen komt, en waarom mensen überhaupt nog naar hem luisteren...

    Maarja, dat is mijn mening maar. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Een idioot.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb al een huurmoordenaar ingehuurd, so no worries.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Square schreef:
    Ik ook! Zijn haar is eng, zijn plannen zijn eng, en ik wil hem 100% zeker NIET in de regering, stel je voor!
    Ik snap ook gewoon niet hoe hij aan zoveel stemmen komt, en waarom mensen überhaupt nog naar hem luisteren...

    Maarja, dat is mijn mening maar. (:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Als je echt na denkt over zijn ideeën is hij niet eens echt discriminerend, maar de manier waarop hij het doet is gewoon totaal verkeerd.
    Hij zegt niet dat moslims wegmoeten, maar dat er niet meer bij moeten komen!
    Alleen hij doet het gewoon verkeerd, en dat maakt hem een complete oetlul! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ken hem niet, haha.


    effort never betrays you

    Een driedubbele oelewapper.
    En hij moet nodig naar de kapper, seriously.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ok. First of all: Ik ben zelf Turks.
    Hij heeft gelijk, ja! Want ik vind dat boerka's enzo ook niet kunnen. Thuis mag je je gang gaan met je eigen cultuur, maar a.u.b. niet in het openbaar ._. Ze moeten ook gewoon Nederlands kunnen. Want er zijn van die Turken/Marokkanen die hier komen wonen en niet eens Nederlands kunnen.
    Maar hij overdrijft ook weer focking erg. 'Alle buitenlanders moeten naar hun eigen land', ja jong rot toch een end op. Hij is zelf niet eens Nederlands, rotte vent.

    Voor zover ik weet. als ik iets verkeerds heb gezegt ofzo, ga je ganggg.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind hem goed, in veel dingen heeft hij echt gelijk.
    Hij mag he tmisschien iets netter zeggen maarja.
    no offence :3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Parviainen schreef:
    Ok. First of all: Ik ben zelf Turks.
    Hij heeft gelijk, ja! Want ik vind dat boerka's enzo ook niet kunnen. Thuis mag je je gang gaan met je eigen cultuur, maar a.u.b. niet in het openbaar ._. Ze moeten ook gewoon Nederlands kunnen. Want er zijn van die Turken/Marokkanen die hier komen wonen en niet eens Nederlands kunnen.
    Maar hij overdrijft ook weer focking erg. 'Alle buitenlanders moeten naar hun eigen land', ja jong rot toch een end op. Hij is zelf niet eens Nederlands, rotte vent.

    Voor zover ik weet. als ik iets verkeerds heb gezegt ofzo, ga je ganggg.

    Precies. Behalve dan dat ik zelf Turks ben.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    hij kaart de juiste problemen aan, maar hij geeft niet de goede oplossingen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Parviainen schreef:
    Ok. First of all: Ik ben zelf Turks.
    Hij heeft gelijk, ja! Want ik vind dat boerka's enzo ook niet kunnen. Thuis mag je je gang gaan met je eigen cultuur, maar a.u.b. niet in het openbaar ._. Ze moeten ook gewoon Nederlands kunnen. Want er zijn van die Turken/Marokkanen die hier komen wonen en niet eens Nederlands kunnen.
    Maar hij overdrijft ook weer focking erg. 'Alle buitenlanders moeten naar hun eigen land', ja jong rot toch een end op. Hij is zelf niet eens Nederlands, rotte vent.

    Voor zover ik weet. als ik iets verkeerds heb gezegt ofzo, ga je ganggg.


    Ja dat vind ik dus ook, dat ze in hun eigen huishouden die cultuur volgen/ taal spreken maakt mij echt niet uit :3
    maar soms gaat het wel te ver. Een hele tijd geleden wouden ze ook dat Nederlanders hoofddoekjes gingen dragen zodat Turkse/Marokkaanse mensen zich op hun gemak zouden voelen. Dat ze dat zelf dragen, oke -vind ik niet erg. Maar om nou ons daar helemaal op aan te passen. Het blijft wel Nederland, hoor. Sorry als ik je hiermee beledig dat is echt niet de bedoeling :3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain