• Oké, hallo. Ik heb best wel getwijfeld of ik dit topic zou openen, gezien er best wel persoonlijke shit in staat waar ik me soms zelfs wel voor schaam of zo. Sorry als alles nogal rommelig is, ik weet niet zo goed hoe ik alles moet brengen. (Ik ga ook geen hele lap tekst schrijven met de oorzaken van alles, gezien ik hier nog niet eens zeker over ben)

    Het gaat de laatste tijd niet goed met me. Al redelijk lang eigenlijk, maar het begint nu (ook bij mijn ouders) naar buiten te komen. Ik heb een eetstoornis, wat mijn lichamelijke gezondheid nu ook nogal begint aan te tasten. Ik heb heel erg zitten twijfelen of ik dit er ook bij zou zetten, maar ik heb mezelf ook redelijk vaak gesneden. Het is nu beiden naar buiten gekomen bij mij thuis en een aantal van mijn vrienden, ik krijg nu dus ook wel hulp, maar ik denk dat het misschien goed is om dat te weten wanneer je mijn berichtjes ziet. Ik merk namelijk dat het mijn stemming nogal beïnvloedt en ook mijn kijk op bepaalde onderwerpen. Kan iemand me alsjeblieft een knuffel geven? Ik zit er een beetje doorheen op het moment.
    Ik hoop echt dat dit niet overkomt alsof ik alleen aandacht wil, want dit is niet het geval, ik denk dat het gewoon belangrijk is je weet dat het niet geweldig gaat momenteel. Er zijn echt gevallen die erger zijn en dat weet ik, ik moet het gewoon even kwijt nu.

    Om deze redenen ben ik ook wat afweziger van Quizlet dan gewoonlijk, ik stop niet, maar ik heb gewoon veel minder internet dan anders.


    obsessive rage

    I know how you feel :c *gives hug*


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    He schat, wat goed dat je het verteld, ik ben trots op je (H)
    (HEEL VEEL HUGS)
    (al wist ik het wel, ik ben trots op je)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    Je komt erdoorheen Darling, I Believe


    Sometimes the people we should fear the most are the ones closest to us.

    DeanoTheEmoCat schreef:
    I know how you feel :c *gives hug*


    ChiIdhood schreef:
    He schat, wat goed dat je het verteld, ik ben trots op je (H)
    (HEEL VEEL HUGS)
    (al wist ik het wel, ik ben trots op je)


    Jullie zijn schatten (':


    obsessive rage

    Ik zit op mobiel dus even geen plaatje, maar wel hele grote dikke knuffel. Ik heb ook een eetstoornis gehad en het komt goed. Ooit gaat het beter, beloofd. Zo sterk als je bent om hem ooit te ontwikkelen, zo sterk ben je ook om er weer van te genezen. <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Okay, I don't know you very well, dus dit kan een beetje vreemd overkomen: Mag ik even zeggen dat ik echt supersupersupersupertrots op je bent? Als ervaringsdeskundige weet ik hoe gruwelijk lastig het soms kan zijn om tegen jezelf te zeggen: shit hé, het gaat eigenlijk niet goed met me. Je wilt tegen jezelf zeggen: ik kan dit oplossen, ik ga dit oplossen.
    Om dan tegen jezelf te kunnen zeggen: dit gaat niet goed, ik heb hulp nodig, is één van de zwaarste stappen. Maar om het vervolgens hier te kunnen toe te geven? *is in awe*
    Dus echt, wauw.

    Ten tweede: hè, meidje, wat ontzettend vervelend om er zo doorheen te zitten. Ik heb het al eens eerder gezegd: bestaan en leven, dat is echt een van de lastigste dingen op aarde. Zoals mijn moeder vaak zegt: Wat is eigenlijk de zin van leven? Het lijkt zo'n zweverige vraag, maar het speelt toch een gruwelijk belangrijke rol rondom je puberteit en je jongvolwassen leven. Het lijkt iedereen zo makkelijk af te gaan, maarja, wat weet jij van hun achtergrond? Zijn ze overal met vlag en wimpel doorheen gegaan of hebben zij ook met hun handen in hun haar gezeten?
    Wat ik zelf super fijn vind, is erover praten. Deel je ervaringen en vraag naar andere ervaringen. Mijn ouders zijn hier tot nu een hele grote hulp bij geweest, maar ik merk dat ik met mijn vrienden ook hele fijne gesprekken kan hebben.

    Voor alsnog hoop ik dat je binnenkort iets kan vinden (al is het maar iets kleins) waar je van kan genieten. Ik wens je héél veel sterkte en neem vooral de tijd om naar jezelf te luisteren! (K)

    Oh en mocht je ooit een oor willen hebben dat je minder goed kent: mijn gastenboek en inbox zijn altijd open!

    [ bericht aangepast op 16 jan 2018 - 10:47 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Hé, lieffie, wat een kutsituatie, zeg. :/ Ik stuur je in ieder geval heel veel virtuele knuffels, want ik heb inmiddels wel een beetje geleerd dat veertien ook echt zo'n kutleeftijd is waarop ik heb gemerkt dat bij veel mensen dingen als eetstoornissen en depressieve klachten naar boven komen. Misschien dat je hersenen dan net in zo'n punt van ontwikkeling zitten dat je er veel gevoeliger voor bent, of zo, ik weet het niet precies.

    Heel veel sterkte in ieder geval, want dit is behoorlijk heftig om mee te maken - het is niet alsof je je teen hebt gestoten of zo, ik kan me heel goed voorstellen dat het even van je hart moest. Hopelijk voel je je binnenkort al wat veiliger en gelukkiger met de hulp die je krijgt. (flower)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ken je niet of zo, en probeer ook niet in te dringen ergens, maar ik wil je wel even heel veel sterkte wensen met alles. Dit is de eerste stap naar beter worden.

    Dus ook bij dezen een virtuele knuffel van een vreemde. (: *hug*


    — I was lightning before the thunder —

    Ik ken je niet maar ik ben wel al super trots dat je dit zo durft neer te zetten!
    Heel veel sterkte en succes met alles. En mijn pbs staan altijd open als je wilt praten!


    --

    Het is knap dat je dit zo online durft te zeggen!
    *hugs*
    En je bent zelf ook belangrijk. Misschien zijn er gevallen die erger zijn, maar vergelijk je daar niet mee. Dat is veel makkelijker gezegd dan gedaan, I know that firsthanded, maar jou situatie is net zo serieus etc als anderen en telt ook mee en mag er zijn.
    Hopelijk vind je steun/ help binnenkort (H)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik ken je totaal niet en je berichtjes in het ljh topic baarde me best wel zorgen maar het is goed dat je er nu ook hulp voor krijgt! Ik ben ontzettend trots op je dat je dit zo durft te zeggen, en ik hoop dat je je binnenkort goed zult voelen, want je bent het echt waard!

    Als je echter nog een keer tegen iemand wilt ranten: mijn PB staat altijd voor je open. Stay strong, love!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik vind het ongelofelijk dapper van je dat je dit zo durft te delen met de andere Q.'ers — maar ook vooral dat je het aan jezelf toe hebt durven geven. Alhoewel het misschien op het moment niet zo voelt, is dit wel een beginnetje naar het beter worden en weer lekker in je vel zitten — geloof me. Mocht je iemand nodig hebben om te kletsen, praten of gewoonweg om even alles er uit te gooien: bij mij staat alles voor je open.


    Wat verschrikkelijk voor je. Ik hoop echt dat je je snel beter gaat voelen.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2018 - 14:15 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.


    There are poems inside of you that paper can't handle


    Liefie, ik ken je niet heel goed, maar ik weet wel dat je een sterk prachtmens bent en dat je je hier doorheen gaat slaan. You can do it en het gaat helemaal goed komen (K)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~