• je ziet ze overal, mensen die iets tegen twilight, disney, justin bieber, th, jonas brothers, miley cyrus, en wie dat ook haten.
    ik vindt dit pure bullsh*it, ik bedoel, c'mon, je kent die artiesten neit eens! wat zouden ze gedaan hebben dat jij ze zou haten?! wtf, ze zijn zangers of acteurs en nou als jullie dat niet kunne pikken, vindt ik dat best zielig.

    al moet ik toegeven dat ik niet van AnnaLynne McCord hou. of justin bieber of th, maar die kaka ik niet uit en ik ga niet bij de fans zeggen "omg stekelvarken jij hebt een kutmuzieksmaak!"


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik heb er niet zoveel problemen mee, als er gewoon bij woorden blijft. Ik heb een hekel aan Justin Bieber. Ik kan zijn stem, uiterlijk, gedrag; alles aan hem gewoon niet uitstaan. En ik vind dat ik dat gewoon mag zeggen. Het wordt van anders als je het leven van de artiest gaat proberen zuur te maken en ze gaat opzoeken en stalken en dat soort dingen, maar goed. Met woorden heb ik niet zoveel problemen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nhou met mijn eerste reactie bedoel ik dat jullie mensen niet zomaar kunnen haten. Jullie kunnen Vind ik dan geen hekel hebben aan die persoon want wat heeft die persoon dan voor jou gedaan ?? heeft die jou soms iets aangedaan. Eneuh haterz hebben geen leven want dan haat je mensen zonder eden. mischien omdat je je dan verveelt. Hoedanook STOP HATERS

    xYousraJonas schreef:
    Nhou met mijn eerste reactie bedoel ik dat jullie mensen niet zomaar kunnen haten. Jullie kunnen Vind ik dan geen hekel hebben aan die persoon want wat heeft die persoon dan voor jou gedaan ?? heeft die jou soms iets aangedaan. Eneuh haterz hebben geen leven want dan haat je mensen zonder eden. mischien omdat je je dan verveelt. Hoedanook STOP HATERS


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Kijk, je hebt twee opties: 1: Je gaat je er kapot aan ergeren (waar je uiteindelijk niks mee opschiet, aangezien haters net zo gewoon zijn als de lucht die we inademen) of 2: Je hebt gewoon schijt en leeft je leven :]

    Ik kies 2.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat is er mis met Annalynne McLord? She's so awesome. <3


    It's time to be happy again.

    Vaak word er met "haat" meer bedoeld dat je iemand zijn werk echt niet leuk vind. Al vind ik wel dat je daarom wel normaal tegen andere mensen kunt gedragen.

    Er is maar 1 "zangeres" die ik echt haat. En dat is nadat ik haar een aantal keren echt heb ontmoet. Dus als iemand zegt dattie een artiest haat kan dat ook zijn omdat diegene de artiest echt heeft ontmoet en er goede redenen voor heeft.

    Je kan niet iemand haten die je niet eens kent..

    Sniper schreef:
    Kijk, je hebt twee opties: 1: Je gaat je er kapot aan ergeren (waar je uiteindelijk niks mee opschiet, aangezien haters net zo gewoon zijn als de lucht die we inademen) of 2: Je hebt gewoon schijt en leeft je leven :]

    Ik kies 2.

    -probeert haar eigen elleboog te likken-


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Sniper schreef:
    Kijk, je hebt twee opties: 1: Je gaat je er kapot aan ergeren (waar je uiteindelijk niks mee opschiet, aangezien haters net zo gewoon zijn als de lucht die we inademen) of 2: Je hebt gewoon schijt en leeft je leven :]

    Ik kies 2.

    Feit


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Overal een dikke discussie om. .___. Alsof je je iets ervan aantrekt als Justin Bieber uitgekakt wordt door de halve wereldbevolking als jij een beetje sterk in je schoenen staat en hem toch blijft luisteren.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    I. Don't. Care. :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik snap wel dat je artiesten kan haten,
    Maar ik vind dat je erover gaat als je jouw mening over brengt als feit of haatcampagnes gaat oprichten.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Soulsavers schreef:
    Gaaaan we weer.(cat)


    effort never betrays you

    Soulsavers schreef:
    Gaaaan we weer.(cat)

    echt he., hoevaak nog denk je?.,

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 20:57 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Soulsavers schreef:
    Gaaaan we weer.(cat)


    Hope goes lost but never dies.