• Zoals sommige al weten heeft mijn ex het 4 weken geleden uitgemaakt. Hij wilde wel gewoon contact houden, en ik vond dat opzich niet zo'n probleem. Maar de laatste 2 weken doet ie echt heel kut. Hij doet vreselijk jaloers, dwingt mij foto's van mijn hyves te halen die hem niet aanstaan, chanteert dus ook heel veel. Nou vroeg hij gister heb je al met een ander gezoend? Nou, ja dat heb ik gedaan dus ik gaf eerlijk antwoord. En toen flipte die zo erg. Hij schold me echt uit voor dingen die je niet wil horen. Hij vind dat ik nog rekening met hem moet houden. Terwijl HIJ het uitgemaakt heeft.
    Maar anyways, hij heeft me vandaag dus bedreigd. Ik wilde contact verbreken want ik had hier echt geen zin in. Toen zei hij; ''Als je contact verbreekt, ik maak je helemaal kapot, als je dat maar weet''
    Hij wilde perse de naam & hyves van die jongen hebben, maar ik wilde dat niet zeggen, want hij is serieus in staat om er zo naar toe te gaan. Hij is 21, groot, sterk en serieus tot alles in staat. Maar goed, toen ik dus niet wilde zeggen wat z'n naam was begon die weer te dreigen met; ''Ik verpest je hele jeugd als je zo door gaat, je moet echt uitkijken nu!''
    Ik vind het echt niet leuk meer. Ik DURF gewoon geen contact meer te verbreken.. ):

    Ik wil het ook echt niet aan mijn ouders vertellen, want die gaan dan zo naam toe.. en ik wil niet nog meer problemen..
    Iemand tips? :(


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Chaos schreef:
    (...)
    Ow, dat is wel wat minder..
    Kan je ze niet gewoon uitleggen dat jij niet wilt dat jouw ouders naar hem gaan?
    Of gaan ze niet luisteren?

    Nja vorige x zei ik ook tegen me moeder dat ze hem niet moest bellen. Ik denk dat me moeder nog wel zou luisteren, maar me vader zou echt helemaal door het lint gaan. Normaal kan die zich heel goed beheersen, maar hij is heel beschermend, en als iemand aan mij of me broertje komt zou die nog iemand vermoorden.. Dus ik ben echt bang dat hij naar m toe zou gaan.
    Ik zal het anders morgen wel even met een goeie vriendin van me gaan praten.. Ik denk toch dat dat beter is.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Chaos schreef:
    Zoveel mogelijk bewijs verzamelen. Printscreens, smsjes of via wat hij je dan ook bedreigd. En dan daarmee naar de politie stappen.

    En als het kan echt je ouders vertellen, die zullen je echt wel helpen.


    your eyes are like stars in the night.

    Washington schreef:
    Politie, zeker weten.

    Ja, en je zou er toch wel met je ouders, mentor of iemand anders die je vertrouwt mee over moeten praten, want dit kan echt niet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Toxxxic schreef:
    (...)
    Nja vorige x zei ik ook tegen me moeder dat ze hem niet moest bellen. Ik denk dat me moeder nog wel zou luisteren, maar me vader zou echt helemaal door het lint gaan. Normaal kan die zich heel goed beheersen, maar hij is heel beschermend, en als iemand aan mij of me broertje komt zou die nog iemand vermoorden.. Dus ik ben echt bang dat hij naar m toe zou gaan.
    Ik zal het anders morgen wel even met een goeie vriendin van me gaan praten.. Ik denk toch dat dat beter is.

    Ja, je kan idd ook met vrienden gaan praten (:
    Veel sterkte iig! <3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Chaos schreef:
    Zoveel mogelijk bewijs verzamelen. Printscreens, smsjes of via wat hij je dan ook bedreigd. En dan daarmee naar de politie stappen.

    Mee eens, dat is gewoon niet normaal meer ;o

    Chaos schreef:
    (...)
    Ja, je kan idd ook met vrienden gaan praten (:
    Veel sterkte iig! <3

    Dankjewel! Jij ook heel erg bedankt voor je tips <3
    Dat geld voor iedereen trouwens.(flower)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    1 woord: politie.

    Hij moet inzien dat die kutspelletjes maar eens voorbij moeten zijn. Jij hebt jouw leven en toekomst en ik denk dat je voor eens en altijd duidelijk moet maken. Gaat dat niet goedschiks, dan kwaadschiks. Neem deze raad alsjeblieft van mij aan, al is het maar eens: verbreek het contact. Voor eens en voor altijd.
    Anders zal je jezelf geheid meer pijn bezorgen dan je ooit voor mogelijk hebt gehouden.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 0:02 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Politie.
    En ik denk dat er wel bepaalde wetten zijn,waardoor,als jij het wilt,je ouders alleen het hoognoodzakelijkste te weten komen. Maar daar ben ik niet zeker van (krul)
    Veel sterkte (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Chaos schreef:
    Zoveel mogelijk bewijs verzamelen. Printscreens, smsjes of via wat hij je dan ook bedreigd. En dan daarmee naar de politie stappen.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Schamen voor je ouders door het te zeggen is niets in vergelijking met zijn bedreigingen. Als hij je nu al kan bedreigen, dan krijgt hij misschien nog eens alles gedaan wat hij wilt. Niet laten doen, naar de politie stappen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Toxxxic schreef:
    (...)
    Ja ik heb wel een goede band met me ouders. Alleen me vader, ja ik ben z'n enige dochter en iemand hoeft maar een vinger uit te steken en hij staat ernaast weetje wel. Mijn vader is in staat om zo naar hem toe te gaan.

    En toen ik mijn moeder (toen we nog hadden) vertelde wat ie gedaan had bij mij, tijdens een ruzie, heeft ze m 's avonds laat gewoon opgebeld en zo. Ze zei tegen mij ook dat hij dat nog een x moest doen en ze zou persoonlijk naar hem toe gaan.. Ik ben zo bang dat ze dat nu echt gaan doen.

    Zeg dan dat je naar de politie zult stappen en dat zij dan niets moeten ondernemen? Want als zij iets ondernemen zou het het toch allemaal ingewikkelder maken voor de politie?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Zoals iedereen al zegt, stap gewoon naar de politie.
    Dit is niet normaal.
    En het schijnt veel effect op je te hebben (begrijpelijk) waardoor hij er dus ook niet mee zal ophouden.
    Als je dit zaakje gewoon nu afhandelt ben je er vanaf.
    Sterkte!<3


    effort never betrays you

    politie, zodat ze alles op pv kunnen zetten, misschien kan je vrederechter contacteren en contactverbod vragen? trouwens, als je nu alles op pv (proces verbaal dus) laat zetten, is de straf zwaarder als hij je eens iets aandoet.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    WAt een klein kind is je ex. GA gewoon naar de politie.. Heb die gesprek in je geschiedenis staan print het uit en ga naar de politie toe.. Wat de andere al zeggen


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Politie!
    Heel veel meisjes hebben hier last van en durven niet naar de politie, juist omdat ze denken dat hij erachter komt en dan al helemaal kwaad wordt. Maar zo gaat het steeds slechter.
    Dus politie, en licht je ouders in. Als je dat niet wil praat je met een hele goede vriendin die anders met je meegaat, en anders alleen. Want dit kan ook echt niet.
    Als ie je trouwens krabbels/smsjes stuurt, bewaar die dan als bewijs voor de politie.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?