• Trek jij je er wat van aan als mensen je raar aankijken als je iets apparts aan hebt of loop je gewoon mee met de anderen?

    Ik draag waar ik me goed bij voel.
    Al loop ik niet bepaald flashy gekleed ofzo, haha :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik zie er altijd goed uit, zelfs als ik een zo'n nonnen-pak aan heb. (nerd)
    Haha sorry moest even. Even serieus: ja ik draag altijd wat ik wil en de mensen die het niet leuk vinden mogen lekker me bil likken want stiekem zijn ze gewoon jaloers (:

    Ik trek aan wat ik leuk vind XD Meestal een bandshirt of een filmshirt 8D


    Caution first, always.

    ik trek aan waar ik me goed in voel en ik leuk vind :D

    Ik trek aan wat ik leuk vind & daar loop ik niet mee voor schut dus dat is twee vliegen in één klap :P?


    Life is hard and then we die

    als ik iets leuk vind trek ik het aan, daar hebben hun niks over te zeggen. niet dat ik nou zo erg opval ofzo, maar dan nog. je moet toch kunnen dragen wat jij leuk vind en niet wat een ander vindt dat jij moet dragen?


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Ik draag gewoon waar ik zin in heb. Ik wordt soms wel nagekeken, maar dat is eigenlijk meer vanwege mijn haarkleur xD


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Ik trek aan wat ik mooi vind, en meestal vind iedereen dat ook wel mooi. Zo niet dan hebben ze pech, like I care? (';


    Me so good.

    Hedley schreef:
    Ik zie er altijd goed uit, zelfs als ik een zo'n nonnen-pak aan heb. (nerd)
    Haha sorry moest even. Even serieus: ja ik draag altijd wat ik wil en de mensen die het niet leuk vinden mogen lekker me bil likken want stiekem zijn ze gewoon jaloers (:


    We accept the love we think we deserve.

    Ik trek me er niets van aan en draag wat ik wil, en dat proces van schijt hebben aan wat mensen denken heeft een aantal jaar geduurd :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik draag wat ik wil, wat andere denken: I don't care.


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Ik draag altijd al rare kleren :Y) Nu valt het opzich wel mee, hoewel ik zo nu en dan met een stekelhalsband door school paradeer, dat is wel het extreemste denk ik :Y) Verder bandshirts enzeuw.


    Alis volat propriis.

    Ik draag gewoon wat in de mode is en wat ik daarvan leuk vind, dus ik word niet nagestaard of zo. :-)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Woestynbloem schreef:
    Ik draag waar ik me goed bij voel.
    Al loop ik niet bepaald flashy gekleed ofzo, haha :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Ik draag wat ik wil, en dat vinden anderen soms mooi, en soms ook niet. Meestal loop ik in vesten of sweaters omdat ik dat lekker warm vind en ik ben een kou kleum xD maar dat zijn dat wel gewoon leuke vesten. :x


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333