• Ik respecteer alle mods. Ze moeten hier alles in de gaten houden, en vaak worden ze ooknog verbeterd om hun kleinste foutjes. Ik heb best wel respect voor hen. (:
    Wie ik nog respecteer zijn de dansers van SYTYCD. Waw, echt waw. Zoveel moeite doen, en dat zien de kijkers niet eens. En er mag niets fout gaan.. echt, respect.

    Voor wie hebben jullie veel respect?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Freddie Mercury. (leadzanger van Queen, voor wie hem schandalig genoeg niet mocht kennen)

    De beste, meest vernieuwende zanger van zijn tijd (en allertijden) en daarnaast een prachtig mens. <3

    [ bericht aangepast op 3 nov 2010 - 15:47 ]


    ars moriendi

    Voor mensen die het helemaal niks uitmaakt wat anderen van ze denken. En ik heb respect voor een meisje op mijn school, die ongeveer alle shit die er te bedenken valt over haar heen krijgt (qua familie), en toch gaat ze dapper door.


    It's time to be happy again.

    voor meerdere mensen.
    mensen die niet over zichzelf heen laten lopen, tina turner, ook de dansers van so you think you can dance, voor familie...


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Voor mijn moeder.


    Life is hard and then we die

    Soldaten(geen uitleg nodig neem ik aan).
    Tuomas Holopainen, omdat hij een geweldige keyboardist is,de beste die ik ken, en omdat hij de dingen,gevoelens zo mooi diep kan omschrijven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn beste vriendinnen & beste vriend ;3.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2010 - 22:38 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    De moeder van mijn vriend, omdat ze na alles wat ze heeft meegemaakt nog steeds niet ingestort is..


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Iemand die opkomt voor waar hij of zij in gelooft, ook al zijn er grotere machten tegen hem/haar, ook al denkt de groep er anders over. Dat is voor mij de ultieme vorm van moed.

    Ook soldaten bewonder ik enorm. Enfin, niet alle soldaten, maar degenen die vechten voor hun vaderland en daarbij echten voor volslagen vreemden. Dat is de ultieme vorm van zelfopoffering. Ook daar heb ik respect voor.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Mensen die mij en andere respecteren.


    "I shut my eyes in order to see.'

    PUKKELxDING schreef:
    Voor mijn moeder.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Mijn vader.
    & mijn gym lerares. (overwon kanker)

    [ bericht aangepast op 3 nov 2010 - 22:46 ]

    Mijn mama.
    Ookal zeg ik soms dat ze een valse ***** is en dat ze mag doodvallen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    C0RPSE schreef:
    Mensen die mij en andere respecteren.

    En die het verdienen.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2010 - 22:47 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Soulsavers schreef:
    (...)
    En die het verdienen.

    Amen. (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    C0RPSE schreef:
    (...)
    Amen. (:

    Wat vullen we elkaar toch goed aan! 8D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?