• Ik ga een nieuw verhaal schrijven en ik heb personen nodig. 3 meisjes en 4 jongens.

    meisjes:
    -
    -
    -

    jongens:
    -
    -
    -
    -

    ______________________________________________________________________________

    naam:
    geslacht:
    leeftijd (tussen de 17 en de 20):
    karakter:
    uiterlijk (uitleg + foto):
    extra:
    idee voor een titel:
    stukje hoe hij/zij wordt ontvoerd (waar, wanneer en hoe):
    ______________________________________________________________________________

    uitleg:
    Er worden 4 jongens en 4 meisjes ontvoerd. niemand weet waarheen. De jongens en meisjes worden getraind, ondergronds, in de heksenkunst. Als er opeens iemand verdwijnt van de 8 zijn de anderen verbaast. Er verdwijnen er steeds meer, totdat er 2 overblijven. 1 jongen en 1 meisje. Zij zullen tegen elkaar moeten strijden om te bepalen wie er de opvolger van de heksenkunst wordt.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 13:11 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Een idee moet uit jezelf komen, anders is het niet eigen vind ik. Probeer muziek te luisteren, te wandelen, andere boeken te lezen, films te kijken, te koken, noem maar op. Succes :3


    26 - 02 - '16

    Merryweather schreef:
    Een idee moet uit jezelf komen, anders is het niet eigen vind ik. Probeer muziek te luisteren, te wandelen, andere boeken te lezen, films te kijken, te koken, noem maar op. Succes :3


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Merryweather schreef:
    Een idee moet uit jezelf komen, anders is het niet eigen vind ik. Probeer muziek te luisteren, te wandelen, andere boeken te lezen, films te kijken, te koken, noem maar op. Succes :3


    ^^This. Ik kan nooit met een lekker gevoel schrijven als ik weet dat het idee van iemand anders komt.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik denk dat het heel moeilijk is om te blijven schrijven aan iets wat jij niet bedacht hebt. Tenminste, voor mij zou het niet te doen zijn. Probeer dus gewoon inspiratie op te doen of wacht een tijdje, vaak komt het dan vanzelf wel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wat iedereen hierboven zegt. (:
    Als je het zelf bedacht hebt, komt het vanuit je hart. Als je iets gaat schrijven wat een ander bedacht heeft, zit er geen gevoel in, vind ik dan.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wat voor personen moeten het worden? Zitten ze op school? Wat doen ze? Waar gaat het verhaal over? Dat wil ik graag eerst weten voordat ik een rol kan invullen. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Wat voor personen moeten het worden? Zitten ze op school? Wat doen ze? Waar gaat het verhaal over? Dat wil ik graag eerst weten voordat ik een rol kan invullen. (:

    daar ben ik mee bezig. kijk bij mijn andere topics ook


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    dit topic mag gesloten worden


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen