• Ik respecteer alle mods. Ze moeten hier alles in de gaten houden, en vaak worden ze ooknog verbeterd om hun kleinste foutjes. Ik heb best wel respect voor hen. (:
    Wie ik nog respecteer zijn de dansers van SYTYCD. Waw, echt waw. Zoveel moeite doen, en dat zien de kijkers niet eens. En er mag niets fout gaan.. echt, respect.

    Voor wie hebben jullie veel respect?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    mijn idool,
    omdat zij gewoon doet waar ze zin in heeft^^


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Che Guevara.
    en mijn zus, omdat ze heel erg zichzelf is en echt een voorbeeld voor me.


    Fooled ya!

    Katy Perry!


    Some people make the world special just by being in it

    Mijn moeder omdat ze altijd voor me klaarstaat en mijn nichtje, omdat zij zoveel heeft meegemaakt en nog steeds een vrolijke meid blijft <3


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Bill Kaulitz.
    Omdat, hoe lelijk ik zijn stijl soms ook vind - hij er niks van aantrekt en toch 'zijn' ding blijf doen. Hij heeft scheit, dat bewonder ik.


    we were always meant to say goodbye.

    voor mensen die volledig zichzelf kunnen/durven zijn en zich niks aantrekken van alle anderen (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn moeder. Dat dat uit mijn mond komt is echt een wonder.
    Ik ben een vervelend rotkind en toch doet ze van alles voor me (:
    Als ik haar was had ik mezelf al lang door het raam gegooid (X


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Mensen die het verdienen en me familie en vrienden (:


    I'm just a little girl in a big mean world.

    mensen die zich inzetten voor anderen zonder er zelf baat bij te hebben (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Personen die zoveel hebben meegemaakt in hun leven, daarmee bedoel ik moeilijke dingen, die hun staanden weten te houden. Sommigen weten zich niet staande te houden, maar dan heb je diegene die zich altijd hebben staande gehouden en dan een keer breken. Dan worden die beoordeeld op hun fouten en niet op hetgene waar ze op zijn neergevallen.

    voor mensen die zich niet laten beïnvloeden door wat anderen denken.
    zou ik echt niet kunnen, daar trek ik me nogal gauw wat van aan. ;$


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    Emppu Vuorinen is mijn held. Hij kan zo veel gevoel in een gitaarstuk leggen dat hij maar een paar noten nodig heeft om een intens gevoel over te brengen, en hij blijft echt super down to earth ondanks al zijn roem.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik respecteer bill enorm. en dat zal altijd zo zijn ;d
    Hij toont wie hij werkelijk is [:

    Mijn moeder.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Taemin xd omdat hij school (waar hij eerst ook gepest werd) kan combineren met artiest zijn en dan ook nog 2e van de hele school zijn qua cijfers.
    Sommige artiesten dat ze hun liedje nog zuiver kunnen zingen met bepaalde zware choreografie erbij.
    En nog wat andere mensen xd


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo