• Want ik moet een nieuwe hebben. Het schermpje van mijn vorige is namelijk geknakt, omdat ik hem liet vallen er en toen bovenop gedonderd ben. En met de mobiel die ik nu tijdelijk heb, kan ik niet sms'en. Of tenminste, niet binnen een halfuur.
    Dus, weet iemand nog een goede mobiel voor mij? Hij moet wel aan de volgende eisen voldoen -hehe-;
    * Er moet een goede camera opzitten
    * Hij moet goed en veel muziek kunnen afspelen
    * Het moet niet zo'n onhandig mini-ding zijn
    * En het liefst niet al te duur, want zoveel geld heb ik niet.

    (krul)

    - Ik zie dat ie weer gebumpt is. Anyway, ik heb de Samsung Star. :'D

    [ bericht aangepast op 8 dec 2010 - 17:48 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik zou geen touchscreen nemen en vooral een nokia nemen!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Desecrate schreef:
    Samsung Star Qwerty _O_
    Ik heb hem nu sinds de zomervakantie en ik ben er nog steeds verliefd op :9~

    En beter neem je geen LG :Y)

    Ik heb ook Samsung Star Qwerty, bijna een jaar, en ik vind het echt een rot ding. Hij typt heel onhandig, het scrollen gaat kut en hij is heel traag.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Nokia 5530 Xpress music
    Heb ik zelf:Y) en ik vind hem echt fijn.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ICasillas schreef:
    Nokia 5530 Xpress music
    Heb ik zelf:Y) en ik vind hem echt fijn.


    de nokia 5800 is al uit, en wel meer telefoons, waarom dan nog die?

    Zelf ben ik anti-nokia. Symbian als besturingssysteem heeft zijn tijd gehad. Ik ben zelf groot fan van HTC, de beste mobieltjes zijn van hun in mijn ogen. de Desire, Desire HD en Desire Z zijn nice, maar ook de HTC Trophy zou ik wel es willen hebben

    ik heb de htc desire hd, 8 megapixel camera, 8 gig harde schijf zit er standaard in, supersnel internet etc etc etc. alleen wel €45,- per maand xD maar op zich als prepaid toestel,zou ik kijken voor een nokia ofzo, zijn wel fijne toestellen

    Nokia C3 heb ik en dan die nieuwe in champange kleur ^^


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Samsung star. Me zus heeft hem al 100 keer kei hard op de grond gegooit en hij is nog steeds niet kapot.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    RoseDestiny schreef:
    (...)

    die heb ik ook!!!. echt waar die is goed :') ik heb hem in het roze. en ik ken veel mensen die hem hebben. -maar 3 maar oke- mijn zus heeft de zelfde , mijn beste vriendin en een klasgenoot. en mijn zus heeeft weer iemandt in de klas met de zelfde xD

    ik heb hem ook [á]
    alleen internet sloomt daarop --"


    They fell in love, didn't they?

    tjh, kzou het niet weten! ik heb ook een witte samsung star xD
    maar die flipt soms wel eens :S


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Desecrate schreef:
    Samsung Star Qwerty _O_
    Ik heb hem nu sinds de zomervakantie en ik ben er nog steeds verliefd op :9~

    En beter neem je geen LG :Y)

    zo 1 heb ik ook:Y)


    Shoganai i ne~

    de Samsung Beat DJ moet je nemen.

    Mooi, apparte ronde vorm, hij werkt perfect, uniek, kan heeeel veel muziek op..
    gewoon de perfecte mobiel ^^ Ben ik ff blij dat ik er een heb.. ;)
    oh, en er zit ook een hele goede camera op. Gebruik hem ook altijd als fototoestel ;)

    [ bericht aangepast op 8 dec 2010 - 19:50 ]


    ars moriendi