• haay haay..

    ik heb een klein probleempje en ik vroeg me af.. hebben jullie dat niet ook??

    want het zit zo... ik lieft quizlet! en ik lieft series maken hier, nu sla ik mijn verhalen op de pc op enz... maar mijn moeder is er totaal tegen, tegen die verhaaltjes en de site.. nu will ze dat ik mijn verhalen verwijder want volgens haar nemen ze teveel ruimte in beslag op de pc en bla bla bla...
    maar annyway dat zie ik natuurlijk niet echt zitten -_- dus moet ik al mijn verhalen in pbtjes gaan opslaan op quizlet zelf.. niet dat dat zo'n probleem is maar mijn moeder gaat noal wel eens wat verder en zo gaat ze quizlet nog verbieden waar ik dus echt van baal !
    hebben jullei dat probleem soms ook niet ??


    A Noble was Born in Chaos

    Ow dat is kut ;S
    Ik heb het probleem helemaal niet..
    Eerst wisten mijn ouders er niet van, nu weet enkel mijn mam ervan. En ik slaag mijn verhaaltjes op op mijn eigen laptop, dus mijn mam kan al niet zeiken dat ze teveel plaats innemen op onze computer..
    Maar..waarom verbied ze het? ;S
    Volgens mij slaagt het nergens op -niet dat ik slecht wil spreken over je mam!-
    x


    -

    slaat ook nergens op maar volgens mijn mam [ die overigens niet spoort dus zeg wat je wilt hoor :P] heb k door quizlet echt totaal geene leven... nu is het zo da mijn mam mij toch altyd afkraakt maar ik vind het wel een beedje overdreven ik bedoel 3 of 4 simpele word bestandjes dan zit je pc nog niet bij voll toch...


    A Noble was Born in Chaos

    Neen inderdaad niet..
    En waarom zou je geen leven hebben? ^^
    Moest je er nu een hele dag opzitten..Ik weet niet of je dat doet xD
    Een hele dag is misschien overdreven, maar enkele uurtjes doen toch geen kwaad. Ofwel?
    Ik zou je graag willen helpen, maar volgens mij is dat niet mogelijk ;S
    x


    -

    das niet fijn nee daar heb ik geen last van omdat ik laptop heb en hij helemaal van mij alleen is


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    neen ik zit er niet een heledag op want ik heb gewoon een leven x3 dat een klein beedje om quizlet draait maar heeel veel om andere dingen ik zit hoogstens 2 uurtjes a 3 ofzo soms iets langer als ik echt niets te doen heb.. meestal alleen om een quiz te activeren of snel een vervolg te maken.. maar eigelek niet lang ... maargoed volgens mij zou mijn ma inplaats van mijn verhalen liever mij wissen... dus dat heeft ook veel zin... maar het is natuurlek knap iritant -_-

    ik kan me trouwens ook geen laptop veroorloven... wij hebben 1 pc thuis en we zijn met zijn 4e ofzow nou we hebben allemaal ieder onze eigen mappen en alles en kom nou ik verklaar iemadn voor get als die zegt dat 3 verhalen het geheugen van de pc voll maken... een word document neemt bijna geen ruimte in... mja... volgens mij is mijn ma's hobby mij trijteren -_-


    A Noble was Born in Chaos

    zo kut voo rjou ik heb dat probleem niet
    mijn ma is totaal coewl tegenover Quizlet en ik heb een eigen laptop en mijn ma weet niet eens hoe je een pc opstart

    ja dat ken ook x3 maar helaas weet mijn ma wel hoe het werkt -_-


    A Noble was Born in Chaos

    Nja je hebt blijkbaar wat problemen thuis, als ik je goed begrijp?
    'maargoed volgens mij zou mijn ma inplaats van mijn verhalen liever mij wissen'
    En een word document neemt denk ik ook niet zo héél véél ruimte..
    Nja als je eens met iemand wilt praten ofzo.. Ik sta klaar, maar nu ben ik te moe om wat deftigs uit te brengen ^^
    x


    -

    wij zijn met 5 thuis, ik mijn pa en mijn twee broers wij hebben elk een pc, ik heb trouwens niets moeten betalen voor mijn laptop want ik heb die gwn gekregen van mijn broer
    ik ben wel een levensloos kind dat bijna elk uur van de dag op Quizlet zit niet dat dat veel uren zijn aangezien ik slaap tot laat in de namiddag

    ja ik slaap ook tot laat x3 maargoed ik zit zelf ook in de vakantie bijv ook langer op de pc..
    en jah watbetreft mijn ma... tja ze mag mij echt niet.. tenminste dat laat ze blijken.. ik heb deze 2 maadnen al zo een ff tellen 8 keer op het punt gestaan weg te lopen.... mja het punt is eigelek gewoon dat mijn zusje heeft ook quizlet... 4x zoveel verhalen als ik heb zit er langer achter... en zij neemt zogenaamt geen ruimte in beslag.... das toch oneerlijk of ben ik nou gek ??


    A Noble was Born in Chaos

    mja ik ga nu slapen want ik krijg koppyn van men ma -_- en tis ook al wle laat x3
    en bedankt voor het aanbod ik zou graag eens mijn verhaal kwijt willen.. nja behalve nu ik ben te moe...

    Xxx voor iedereen hier en slaaplekker (H)

    Xxx kimmy(flower)


    A Noble was Born in Chaos

    ik heb dat probleem totaal niet mijn mama vind het super dat ik verhalen sgrijf op quizlet
    moest ze weten dat ik op iemand vn TH ben (wat niet zo is!) zou ze het me verbieden omdat ze niet wilt dat ik illusies krijg
    ma ze weet dat ikt gwn doen omdtkt leuk vin


    xxsamira

    Slaapwel! Ik ga ook zo slapen, tot morgen ofzow ^^
    x


    -

    Heb ik niet xD
    Ik zit op kostschool.
    Dus niemand heeft er last van.

    Maarja, misschien moet je het eens proberen uitleggen aan je moeder dat je het echt leuk vind.
    Als je dat nog niet hebt gedaan dan. xD

    mn zus die haat het altijd als ik op quizlet zit

    mn ma en pa; die... als quizlet ostaat, weten ze niet zo echt wat dat is


    everything you imagined, and more...