• Hyeaa!

    Ik heb dus inderdaad Tokio Hotel - nieuws :') (Kan zijn dat er al een topic over is, maar ik heb de moeite niet genomen om te kijken.) DUS, TH zal een signeersessie geven in een Europese stad ALS wij op hen stemmen voor de MTV-awards en als ze verkozen worden in één van de categorieën daar. Maar ik vind dat echt pure omkoperij! Vinden jullie dat niet, dan? Wij willen toch niet dat ze beroemder worden in Amerika? Maar zij vragen ons wel om op hen te stemmen zodat ze lekker beroemd worden daar! Ik gun het hen wel enzo, maar toch wil ik het niet, snap je? Trouwens, stel dat jij de hele dag ligt te stemmen en dan blijkt dat de signeersessie in Kopenhagen is ofzo. Sorry, hoor, maar daar doe ik niet aan mee! Dat is OMKOPERIJ! Wat vinden jullie?

    En ben ik hier nu de enige die er wrokkig om is? Ze hebben ons laten vallen als bakstenen voor de Amerikanen! Ik gun ze hun succes echt wel, maar er waren andere manieren om dit te doen. Bv: na Bill zijn stemoperatie, ipv ONZE concerte te doen, nee hij gaat eerst terug naar amerika! Jezus, ik ben echt aeziohfaeziofaioezfz geen woorden voor --




    x-

    Nouja, eigenlijk heb je wel wat gelijk :')


    We could Be the talk across the Town. ♥



    Een vriendin van me zegt net: 'Ze gebruiken ons gewoon!' en ergens vind ik dat ze gelijk heeft. Ik kan er niet bij komen dat Bill (of één van de andere jongens) met dit plan akkoord ging! Ik voel me rot - -


    x-

    njaa idd xS ik vind dat hun site tegenwoordig ook wel iets te vol staat met "stem op ons bij dit!" enzo..
    dat is dan ook wel meteen het enige negatieve aan hen x'D


    Beeeeeeeesje :-)

    Je hebt gelijk, hoor XD


    ok

    ik ga niet stemmen -_-'
    ik wil tokio hotel niet kwijt aan Amerika :|
    x


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Je hebt wel gelijk. Ik heb 1 keer gestemt maar nu doet ie het niet meer :S laten we dan maar gewooon hopen dat die signeersessie hier in NL is :')


    I can't be perfect..

    ik heb deze keeer 0x gestemt ik wil niet dat ze naar die america gaan x3 =D

    .. maar ik vind wel dat ze al het succes verdienen enzo, en ik gun hen zeker al hun amerikaanse fans!


    Beeeeeeeesje :-)

    Mij stimuleerd dat niet om te gaan stemmen hoor. :'D Maar ze hebben het inderdaad slim bekeken.


    blame the bully.

    ik ben gwn wel heel teleurgesteld in hun nu hoor, da's gewoon zielig zoiets verzinnen -.- & had ik echt niet van heb verwacht :S. maar zouden ze er zelf wel wat mee te maken hebben? volgens mij is het gewoon dat hele team rond tokio hotel dat zoiets verzint


    Beeeeeeeesje :-)

    ik ben gwn wel heel teleurgesteld in hun nu hoor, da's gewoon zielig zoiets verzinnen -.- & had ik echt niet van heb verwacht :S. maar zouden ze er zelf wel wat mee te maken hebben? volgens mij is het gewoon dat hele team rond tokio hotel dat zoiets verzint




    Ja, volgens mij weet de groep er heel goed van. Bill heeft toch zelf gezegd dat er geen beslissingen worden genomen tegen hun zin? En dat ze niets doen wat hen niet aanstaat? Geloof me, zij weten er wel degelijk van en gaan er mee akkoord.


    x-

    Tsja je hebt wel gelijk, maar ik heb zoiets van ahja ze doen maar x'] Ik erger me er niet aan maar ik ga er niet voor stemmen ook niet x']


    Why don't you break my heart

    ik zou het ze wel gunnen maar,jammer dat ze dan naar america gaan.Of heb ik het verkeerd gelezen:P

    xx..


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    ik vind dat je gelijk hebt maar toch ga ik stemmen Xd


    i like cookies :Y)

    ik heb egt haat aan dat land weetje dat -_-


    keep talking shit your makin me famous ['L]