• haay haay..

    ik heb een klein probleempje en ik vroeg me af.. hebben jullie dat niet ook??

    want het zit zo... ik lieft quizlet! en ik lieft series maken hier, nu sla ik mijn verhalen op de pc op enz... maar mijn moeder is er totaal tegen, tegen die verhaaltjes en de site.. nu will ze dat ik mijn verhalen verwijder want volgens haar nemen ze teveel ruimte in beslag op de pc en bla bla bla...
    maar annyway dat zie ik natuurlijk niet echt zitten -_- dus moet ik al mijn verhalen in pbtjes gaan opslaan op quizlet zelf.. niet dat dat zo'n probleem is maar mijn moeder gaat noal wel eens wat verder en zo gaat ze quizlet nog verbieden waar ik dus echt van baal !
    hebben jullei dat probleem soms ook niet ??


    A Noble was Born in Chaos

    Mijn ouders hebben er geen problemen mee. Maar als ik beneden op de laptop van mn ouders zit, [Heb ook eigen pc] dan zegt mn vader wel eens; 'waarom schrijf je die verhalen op een site en waarom maak je er geen boek van? Daar heb je toch veel meer aan.' XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Mijn ma vind juist Quizlet wel leuk ze zegt: Het is goed dat je schrijft inplaats van die TV elke keer aan>.<


    Maar me pa vind het eng want die vind TH ook eng xD

    Mijn moeder zegt ook dat ze deze site moeten verbieden >_< slaat nergens op.. Want je kan hier eigenlijk gewoon je verspillede fantasie kwijt!

    Bij mij thuis is t precies hetzelfde. Mijn broertje heeft een hekel aan Quizlet, omdat er alleen TH is. Dus mijn ouders vinden het ook slecht.

    FF een tip voor dat opslaan van je verhalen op de computer. Ik heb ze allemaal op een usb staan, zo kan ik ook op school schrijven.


    Think before you act.

    Me ouders weten er niks van af:P

    Maar ik sla ze ook op maar ik heb een eigen pc waar me ouders niet op mogen(H)

    Balen voor je meis

    Mijn ouders weten niet eens dat ik hier opzit denk ik :') Tenzij ze stiekem op mijn PC zijn gegaan, om te kijken waar ik allemaal rondhang ><


    Tanya is de beste.

    Mijn vader (mn ouders zijn gescheiden) heeft er geen problemen mee. Zolang ik er maar niet 24/7 achter zit enz. vind hij het best.

    FF een tip voor dat opslaan van je verhalen op de computer. Ik heb ze allemaal op een usb staan, zo kan ik ook op school schrijven.

    Lol, idd wilde ik ook gaan voorstellen, koop een USBstick (helemaal niet zo duur) of gebruik je eigen USBstick, en zet daar al je verhalen e.d. op. En de meeste Word-bestanden (of met welk programma je ook mag werken) nemen helemaal niet zoveel plek in beslag, dus :Y)

    mijn familie weet niet eens es dat het bestaat (;

    maar het is wel kut voor je/jullie...

    Mijn ouders hebben er geen problemen mee. Maar als ik beneden op de laptop van mn ouders zit, [Heb ook eigen pc] dan zegt mn vader wel eens; 'waarom schrijf je die verhalen op een site en waarom maak je er geen boek van? Daar heb je toch veel meer aan.' XD
    whaha coewle vader heb je x3

    Nou de mijn zit me steeds onderdruk te zetten over die dat opgepakt is op de chat enzo en zit steeds te zeggen: pas op è meiske als ik hier de police aan men deur heb da ge dinge daar doet op die quizlet da ni mag è (N)

    daarom dat men ma ook niets weet over de verhalen hier anders hang ik:S


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ze zeggen wel dat ik er veel te vaak opzit maar daar bljft het by .. x


    A. ikmisje.

    mijn moeder is al op quizlet geweest^^
    das toch lollig ^^
    die vind daar niks van


    .. d[-_-]b .. ==> .. MusicIsLife..

    ze hebben er denk ik nog nooit van gehoord (lol)
    maar je kan je verhalen wel op usb-stick opslaan

    mij ouders hebben geen probleem met quizlet.

    maar het is wel kut voor jouw.


    I need you like a heart needs a beat

    slaat ook nergens op maar volgens mijn mam [ die overigens niet spoort dus zeg wat je wilt hoor :P] heb k door quizlet echt totaal geene leven... nu is het zo da mijn mam mij toch altyd afkraakt maar ik vind het wel een beedje overdreven ik bedoel 3 of 4 simpele word bestandjes dan zit je pc nog niet bij voll toch...
    voor ik Quizlet ontdekte had ik ook geen leven en toen zat ik alleen maar dagenlang op mn bed boeken te lezen, nu zit ik voor de pc. En dat komt alleen maar omdat er nooit iets te doen is 0.o MAar je kan die verhaaltjes ook opslaan op een USB stick, dan kan je het ook nog es overal mee naartoe nemen (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.