• [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 22:36 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Verwen jezelf eens, maak lol met vriendinnen, ga lekker shoppen weetjewel. Het zal je goed doen. Denk niet te veel aan die jongen, en kan je hem echt niet uit je hoofd zetten? Ga met hem praten. Face. To. Face. Dat doet deugd. (flower)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Crime schreef:
    Verwen jezelf eens, maak lol met vriendinnen, ga lekker shoppen weetjewel. Het zal je goed doen. Denk niet te veel aan die jongen, en kan je hem echt niet uit je hoofd zetten? Ga met hem praten. Face. To. Face. Dat doet deugd. (flower)

    Nou, shoppen gaat goed als je blut bent :'D
    En waarover moet ik praten? Alleen al als ik eraan denk, moet ik al huilen.
    We hebben nogal ruzie, dus willen zal hij ook niet.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Doe alles weg wat je aan hem doet denken, veel chocolade en meisjesfilms, soms moet je gewoon even uithuilen.


    None but ourselves can free our minds.

    Vergeet hem. Hoe moeilijk dat ook is.
    Ga leuke dingen doen met je vriendinnen,neem niet op als hij belt...
    Have fun without him (:
    Veel sterkte (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Chaos schreef:
    (...)
    Nou, shoppen gaat goed als je blut bent :'D
    En waarover moet ik praten? Alleen al als ik eraan denk, moet ik al huilen.
    We hebben nogal ruzie, dus willen zal hij ook niet.

    Idunno. Verwen jezelf gewoon, gun het je. (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Crime schreef:
    Verwen jezelf eens, maak lol met vriendinnen, ga lekker shoppen weetjewel. Het zal je goed doen. Denk niet te veel aan die jongen, en kan je hem echt niet uit je hoofd zetten? Ga met hem praten. Face. To. Face. Dat doet deugd. (flower)


    effort never betrays you

    Strobelight schreef:
    Doe alles weg wat je aan hem doet denken, veel chocolade en meisjesfilms, soms moet je gewoon even uithuilen.

    Kan je herinneringen ook weggooien?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Herrineringen moet je iegenlijk niet weg gooien, ze komen miss. ooit nog van pas als vroegere ervaringen. Later zul je hier aan hier miss weer op terugblikken en dan denk je; Dat? Over een jongen? Laat je niet beïnvloeden door 1 jongen. Kijk eens wat voor lekkers er nog meer bij loopt. ;)

    Gewoon al zijn slechte eigenschappen opsommen en veel plezier hebben met je vriendinnen. Sterkte (flower)


    Home is now behind you. The world is ahead!