• Nou, kinders, ik heb iets te vertellen.
    Toen ik... idk, paar jaar terug? iig, ik zo fietsen met vrienden enn toen kwamen we een platgereden egel tegen, midden op de weg. Serieus, darmen enzo lagen er allemaal naast. Dikke plas bloed. Niemand wou kijken, maar natuurlijk stapte ik af en ging kijken. Ik helemaal dichtbij, en het zag er echt masterlijk ranzig uit. De darmen waren er gewoon uitgeperst. Ik stapte weer op de fiets en ging lachend naar de rest toe maar toen moest ik kokhalzen, bleeeh.

    vette shizzle. Wie heeft ook wel eens zoiets gezien? BTW ik vind het wel zielig voor dat egeltje hoor, voordat ik jullie domme reacties krijg met 'wajo je hebt geen hart' of iets in die trans.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja ik en ik ging niet kijken want ik vond dat eng en vies genoeg om hem plat gereden te zien liggen!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Nu heb ik een trauma aan dode egels (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zie vaker vogels of zo liggen,ik heb dan altijd medelijden met hun. Ik ga ook nooit kijken zo voel ik me er verdrietig genoeg door.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Bij ons liggen er zovaak dode schapen langs de weg :') Aangezien ik in een boerengat woon.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Romances schreef:
    Bij ons liggen er zovaak dode schapen langs de weg :') Aangezien ik in een boerengat woon.
    OMG, schapen? ):


    I live for the applause, you will die for it.

    ik vind het altijd zielig voor die diertjes maar vindt het interresant om te zien wat er aan de binenkant zit xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Wajooo, jij hebt geen hart!
    Maar ik snap het wel, ik raak ook helemaal gefascineerd door creepy dingen! ;D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Bij ons in een bepaalde periode van het jaar echt heel erg veel kikkers. Dat ziet er echt grappig uit. Die ogen puilen uit hun kop en hun achterlijf is bijvoorbeeld helemaal platgereden, met inderdaad alle ingewanden ernaast.
    Het is alleen wel ranzig als je overheen fietst. x'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Romances schreef:
    Bij ons liggen er zovaak dode schapen langs de weg :') Aangezien ik in een boerengat woon.


    Lekker dan O_O.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Ik ken een meisje die een foto van haar zelf lachend met een platgereden kat op fb heeft staan --' Dat is pas erg.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    GuitarGs schreef:
    Bij ons in een bepaalde periode van het jaar echt heel erg veel kikkers. Dat ziet er echt grappig uit. Die ogen puilen uit hun kop en hun achterlijf is bijvoorbeeld helemaal platgereden, met inderdaad alle ingewanden ernaast.
    Het is alleen wel ranzig als je overheen fietst. x'D


    Life is a beautiful struggle

    Ahw ):


    Only losers can act the way you do

    Anxiety schreef:
    Ik ken een meisje die een foto van haar zelf lachend met een platgereden kat op fb heeft staan --' Dat is pas erg.
    Oke, dat is wel vet dom ): Er was ook zo'n foto waar zo'n stom kind met haar naaldhakken voel op een katje ging staan, en die was dus helemaal doorboord ):


    I live for the applause, you will die for it.

    Parviainen schreef:
    (...)Oke, dat is wel vet dom ): Er was ook zo'n foto waar zo'n stom kind met haar naaldhakken voel op een katje ging staan, en die was dus helemaal doorboord ):

    Shit, men, dar kan ik echt boos om worden. Maar dat meisje heeft massas veel haatreacties gehad en volgens mij heeft ze die foto er af gehaald.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Gadverdamme, ik zag precies het zelfde maar dan bij een kat.


    You can't fly unless you let yourself fall.