• Omg ik mag in het weekend en op woensdag middag nergens meer naartoe omdat ik 4 onvoldoendes op myn raport heb staan!! :S Wtf!! --' En ik moet per se de trein van 20 over 4 nemen naar huis. Dan zie ik myn lief maar een kwartier!! en op dinsdag zie ik hem al niet dus woensdag zaterdag en zondag ook niet!! :S ik heb een hekel aan dat mens --' (myn ma dus... )


    If you look before you jump, maybe you jump never.

    ATL schreef:
    Ergens had je gewoon beter moeten leren. Ik doe ook mn best op school en hierdoor sta ik maar 1 onvoldoende en ik probeer hem op te halen. Zou je ook moeten doen (:


    your eyes are like stars in the night.

    Lilzie schreef:
    (...)

    Kheb al vanalles geprobeerd maar ze staat vast bij haar besluit.
    kheb nog gevraagd waarom die vakken zo belangrijk zijn, want het zijn 2 onvoldoendes voor geschiedenis; een 4,9 en 4,7 voor aardrijkskunde en frans. das al voor my boeit geschiedenis en aardrijks kunde helemaal nie maar jaah...

    Ofcourse is het flink klote, maar zie het als een manier om haar te bewijzen dat je het wel degelijk in je hebt. Ik heb de afgelopen week gezwoegd as hell om mijn werk af te krijgen (serieus élke dag was ik met school bezig) en heb vervolgens de opdracht niet op de deadline afgekregen. Was m'n eigen stomme schuld: had ik er maar - nog - eerder aan moeten beginnen.
    Maar door schade en schande word je rijker.


    No growth of the heart is ever a waste