• Die lieftallige school van me.
    Heeft een paar lieftallige vakken..
    & van die vakken [zijn dr 3 geloof ik] heb ik iets nodig =O

    Nja nodig..

    Dit is trouwens ff voor de mensen die mij wel een beetje kennen..

    Ik moet aan aantal mensen [min. 5] vragen of ze een stukje willen schrijven over hoe ze mij zien of zo iets.
    + wat mijn sterke kanten zijn
    + wat mijn minder sterke kanten zijn..

    Als je alleen die eerste kan invullen is ook goed[die van hoe je me ziet ofzo] (: die en die sterke+mindere kanten zijn aparte opdrachten namelijk.

    Dus ehm.. Willen jullie dat doen ? ;$.
    Alvast bedankt. ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ken jou niet dusja.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Jammer genoeg ken ik je niet. Maak het gewoon zelf en zet mijn naam erbij? x'D


    We accept the love we think we deserve.

    OHMYCHIARA schreef:
    Jammer genoeg ken ik je niet. Maak het gewoon zelf en zet mijn naam erbij? x'D


    Haha zo makkelijk is dat niet XD. Aangezien ik vandaag al de halve dag bezig ben geweest met mijn waarden en normen xd en gisteren met mijn kwaliteiten XD en dan voornamelijk de goeie XD zo moeilijk hea XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Incognito schreef:
    (...)

    Haha zo makkelijk is dat niet XD. Aangezien ik vandaag al de halve dag bezig ben geweest met mijn waarden en normen xd en gisteren met mijn kwaliteiten XD en dan voornamelijk de goeie XD zo moeilijk hea XD


    Voor wanneer moet je het afhebben?


    We accept the love we think we deserve.

    OHMYCHIARA schreef:
    (...)

    Voor wanneer moet je het afhebben?


    Zit niet echt een tijd op.. this voor studiepunt ;P en die zijn op dit moment niej belangrijk voor mij want na dit jaar ga ik toch daar weg XD mja ik ga dr niet met de pet erna gooien


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik wil ik wil -springt omhoog-


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tricia schreef:
    Ik wil ik wil -springt omhoog-


    Oew doe doe ;D Dan dan ben ik heeeeel blij ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Incognito schreef:
    (...)

    Oew doe doe ;D Dan dan ben ik heeeeel blij ;D


    oke. Wanneer moet het af zijn?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tricia schreef:
    (...)

    oke. Wanneer moet het af zijn?



    Zit niet echt een tijd op.. this voor studiepunt ;P en die zijn op dit moment niej belangrijk voor mij want na dit jaar ga ik toch daar weg XD mja ik ga dr niet met de pet erna gooien


    [maar als ik echt de "deadline" wil halen.. dan ehm.. ik weet niet wanneer periode 4 begint..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ken je niet zo goed, maar ik weet wel dat je erg lief en behulpzaam bent (:


    Me so good.