• Juist, stories delen.
    Het is handig, want als je samen met iemand, of nog meer mensen, een storie maakt, je geen andere account hoeft aan te maken, omdat je de story kunt delen!
    Ik heb het van iemand gehoord, dat het ook op een andere fanfictie site is, ik weet niet precies welke, maar het klonk wel handig :]
    Dus, voor of tegen?


    Destroy what destroys you.

    Ik snap het niet helemaal, maar voor hetgene dat ik snap ben ik voor!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    hey ja, dat is vethandig.
    En dan staat er bovenaan
    Door: [naam] en [naam]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik schrijf nooit samen. Maar voor de mensen die dat wel doen, zou het handig zijn. (:


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Crime schreef:
    Ik snap het niet helemaal, maar voor hetgene dat ik snap ben ik voor!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Volgens mij wou Rutger nog een keer zoiets ontwerpen. Dat degene van wie het account was iemand kon uitnodigen om mee te schrijven aan de story. Maar daar is hij geloof ik nog niet meer bezig geweest.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Crime schreef:
    Ik snap het niet helemaal, maar voor hetgene dat ik snap ben ik voor!


    Als je samen met iemand een story maakt, is het handig als je allebei bij die story kunt komen. Anders moet je weer een nieuw account aanmaken en zo, en dat is niet handig :]


    Destroy what destroys you.

    Crime schreef:
    Ik snap het niet helemaal, maar voor hetgene dat ik snap ben ik voor!


    effort never betrays you

    Elphaba schreef:
    Volgens mij wou Rutger nog een keer zoiets ontwerpen. Dat degene van wie het account was iemand kon uitnodigen om mee te schrijven aan de story. Maar daar is hij geloof ik nog niet meer bezig geweest.


    Echt waar? :3 Ik vond het namelijk wel handig klinken.


    Destroy what destroys you.

    Parviainen schreef:
    hey ja, dat is vethandig.
    En dan staat er bovenaan
    Door: [naam] en [naam]


    Ja, zoiets ja :]


    Destroy what destroys you.

    Elphaba schreef:
    Volgens mij wou Rutger nog een keer zoiets ontwerpen. Dat degene van wie het account was iemand kon uitnodigen om mee te schrijven aan de story. Maar daar is hij geloof ik nog niet meer bezig geweest.

    Laat dat volgens mij er maar af, ik weet het wel zeker ;)
    Dus ja, het komt. Ooit :P

    Ik zie er alleen maar voordelen aan dus Ja (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    jaa:)

    Dat zou echt handig zijn jonge:Y)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Het zou wel heel handig zijn, maar wel ingewikkeld denk ik. Stel nou dat twee personen die een story schrijven beide op hetzelfde moment de inleiding veranderen, wordt het dan die die als laatste is opgeslagen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het zou wel heel handig zijn, maar wel ingewikkeld denk ik. Stel nou dat twee personen die een story schrijven beide op hetzelfde moment de inleiding veranderen, wordt het dan die die als laatste is opgeslagen?

    Ik denk het. Ik heb geen idee, ik denk degene die als laatste opslaat dan geluk heeft. Maar zoiets komt niet echt vaak voor, denk ik, want ik denk dat je dat samen bepaald.


    Destroy what destroys you.

    Haha, ik voel me slim -we hadden het er samen over-
    Nee maar ik weet niet of er hier mensen op Mibba zitten, maar daar heb je het dus ook op en ik vond het veeel handiger dan continue een nieuwe account voor meerdere mensen moeten aan te maken ofwel dat 1iemand er alleen aankan ofzo?


    All my life I've been waiting for something that never came.