• Onze mentrix (:
    We gaan met sinterklaas cadeautjes doen, maar óók bowlen en ergens eten.
    [Het bowlen op haar kosten] (cat)
    Aan het eind van dit schooljaar gaan we lasergamen [ook op haar kosten]
    En met haar verjaardag heeft ze voor ons superlekkere taart gekocht.
    En vandaag zouden we het 5de uitzijn, maar we hadden het 7de les van haar.
    Zegt ze: Achweetje, kom alleen even in de pauze, dan maken we even de nieuwe CJP accounten aan.

    Ik lieft haar (:

    Behalve: Ze overhoort, bijna elke les. Ken je het niet goed? Nablijven.
    Maar het nablijven is wel gezellig bij haar :'D

    Dat moest ik dus even zeggen.
    xx'


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Wij hebben kerstfeestje met de klas (: En op het einde van het jaar klasbarbecue en we gaan samen naar een fuif (';
    Onze klas is gewoon geweldig, we hangen heel hard aan elkaar -vooral na de tweedaagse- en onze titularis en een andere leerkracht horen daar echt bij (:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Mijn klas is stom, mijn coach is te jong om een coach te zijn. En we gaan ook aan sinterklaas doen, dat word echt niks (krul)


    -

    Ik ben nu echt jalloers. ;o


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Wow, dat is lief van haar.
    Mijn titularis is op zich wel oké, maar hij organiseert nooit zo van die dingen voor de klas.
    Maar dat doet bijna geen enkele leerkracht.(krul)


    effort never betrays you

    Onze klastitularis heeft met ons een weddenschap gesloten. Als niemand voor het volgende rapport een buis heeft, geeft ze op het einde van het jaar een feestje bij haar thuis. (krul)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Een jongen van mijn klas gaat verhuizen naar London en een leerkracht zo;; Omdat Steven weg gaat gaan we 2uur een afscheidfeest houden plaats van Nederlands tedoen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Er heerst hier jaloersheid ;')


    I love you

    Mijn mentor is koel omdat je van hem mag skippen, en hij gewoon cool is. (Y)

    Ik wil jou mentrix (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    mijn mentor is echt zo'n mooiboy, hij 27, halflang haar en altijd v-hals shirtjes aan.
    Op werkweek -Tsjechie was hij altijd als laatste klaar met klaarmaken omdat hij zijn haar altijd moest fohnen. Haha.
    :Y)

    Average schreef:
    mijn mentor is echt zo'n mooiboy, hij 27, halflang haar en altijd v-hals shirtjes aan.
    Op werkweek -Tsjechie was hij altijd als laatste klaar met klaarmaken omdat hij zijn haar altijd moest fohnen. Haha.
    :Y)


    Hahaha, (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ah, zo'n mentrix had ik vorig jaar ook. Ze kocht ijsjes voor ons op haar kosten, zomaar. Je mocht alles met haar doen, ze deed altijd spelletjes. En nablijven was gezellig bij haar, haha. Nu heb ik echt een hele rare mentrix.. ;o

    Aaahw. Da's lief van haar =)
    Wij doen zo geen dingen.
    Ik wil ook een Kerstfeestje (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Gaaaf.
    Ik heb mijn CJP vandaag ook geactiveerd ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mijn mentor ken ik nog niet zo goed.


    Big girls cry when their hearts are breaking