• Ik ben zonet mijn zoveelste bezoekje gebracht in de Pearl. Mijn ogen waren op een jaar veel veslechterd en nu heb ik dus een andere sterkte en lenzen gekregen. Ik zie nu eindelijk de maan weer eens, hehe.

    Zien jullie goed? Hebben jullie een bril of lenzen? Zoja, zijn jullie ogen ook op korte tijd verslechterd? Tell me about it. Want ik ben nieuwsgierig (:

    [ bericht aangepast op 10 nov 2010 - 18:08 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik heb goede ogen, zolang ik wakker ben. Zodra ik moe wordt ga ik ook slechter zien (: Maar dat schijnt normaal te zijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik zie zeer goed :) Nog nooit problemen gehad met mijn zichtvermogen.


    Life is hard and then we die

    Ik heb een bril, en stiekem vind ik hem helemaal niet mooi,, maar die gasten van Pearl wouden me geen andere bril verkopen omdat die "te groot voor me waren",,
    zodra ik 18 ben neem ik lenzen,, maar mijn ogen zijn wel echt mega slecht;)


    Never forget the things that make you smile

    Mijn linker oog heeft een sterkte van -0.50
    En mijn rechter -0.75
    Maar er was geen reden voor een bril zeiden ze bij de opticien (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb lenzen, maar ik moet binnenkort weer even langs de opticien, want mijn zicht gaat nogal achteruit.. Beetje vervelend. Ik wacht alleen totdat mijn lenzen setjes op zijn :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb ook een test laten doen bij de Pearl omdat -valt moeilijk uit te leggen- als ik ging/ga lezen moet ik steeds knippen en krijg ik een raar -jeuk- gevoel in mijn ogen en in de verte zag ik soms ook wazig. Maar ze zeiden dat ze daar nog nooit zulke goeie ogen hadden gezien, maar ik had wel vermoeide ogen.

    :/


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn ogen zijn heel slecht en verslechterde ook elk jaar, maar nu zijn ze voor 1 jaar gewoon gebleven. (:
    Ik heb een -8.


    Magic never ends.

    Saltwater schreef:
    Mijn ogen zijn heel slecht en verslechterde ook elk jaar, maar nu zijn ze voor 1 jaar gewoon gebleven. (:
    Ik heb een -8.

    Een -8? Oew, dat is veel. ;x


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik heb gewoon goede ogen en dat is best wel apart omdat mijn ouders en broer allemaal een bril hebben.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb -4.25 aan beide kanten en lenzen.
    En ik heb nog maar 5 jaar een bril/lenzen. Dus het is wel erg verslechterd.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb een bril maar die moet ik alleen op als ik lang achter de pc zit


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ik draag een bril voor ver te zien maar ik moet nog eens terug gaan naar de oogarts omdat mijn ogen slechter zijn geworden..


    Stop wishing, Start doing..

    Ik heb al 7 jaar een bril, maar daarvan wel al 4 jaar lenzen. Het is nu hetzelfde gebleven: rechts -3.25 en links -4.50


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik ben 2 maanden geleden naar de oogarts geweest. En ik zie niet goed van ver, mijn ogen zijn verslechterd, ik heb een -2. Dus ik heb nu een coole paarse nerdbril(Hahahaa (nerd)) die ik tijdens de les & als ik tv kijk opzet (;

    [ bericht aangepast op 10 nov 2010 - 18:30 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik zie slecht --' Ik heb een bril en lenzen, maar mijn bril draag ik enkel thuis (':


    We're hiding behind skin that's too tough