• hallo guys,
    ik heb een vraag.

    Want mensen die ik ken zijn heel verschillend van mening over de blackberry, dus ik vroeg me af, vinden jullie een blackberry fijn of niet?
    of stel een vriend/familielid/etc. heeft er een, vinden ze die fijn?

    -ja ik ben aan het kijken voor een nieuwe mobiel :Y)-

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Sniper schreef:
    Ik snap niet waarom mensen Blackberry's haten omdat ze populair zijn. Das toch geen argument? Althans, dat vind ik. Zeg dan op z'n minst 'omdat de Bluetooth kut is' ofzo. Wat bij mij dus wel het geval is, maar verder ben ik er tevreden mee.

    @ YoYoYoghurt: Kun jij wel Bluetoothen zo ja, hoe? (krul)

    welke heb jij? :3

    Whipple schreef:
    (...)
    en hoe lang heb je die al? :3
    -just wondering (krul)-

    Geen idee, 2/3 maanden ofzo.


    *insert philosophical cringe expression here*

    YoYoYoghurt schreef:
    (...)
    Geen idee, 2/3 maanden ofzo.

    ok (:
    ik wou even weten of je die een week ofzo had, of langer :3
    want dat vind ik ook belangrijk bij "fijn" of niet, snap je ahha (krul)

    Ik heb en Curve 8900 en ik vind hem echt geweldig, het is helemaal niet zo'n kut telefoon zoals sommige mensen zeggen. Hij is juist handig! Tenminste dat vind ik dan hea. (krul)


    Never wait for perfection, just make it.

    Sniper schreef:
    Ik snap niet waarom mensen Blackberry's haten omdat ze populair zijn. Das toch geen argument? Althans, dat vind ik. Zeg dan op z'n minst 'omdat de Bluetooth kut is' ofzo. Wat bij mij dus wel het geval is, maar verder ben ik er tevreden mee.

    @ YoYoYoghurt: Kun jij wel Bluetoothen zo ja, hoe? (krul)


    k had eerst ook problemen met bluthoot, alleen niet met verzenden, alleen ontvangen. Als dat het is moet je bij galerij op menu klinken en dan ontvangen via bluthoot, dan komt ie als het goed is wel


    we were always meant to say goodbye.

    Riavvolgere schreef:
    (...)

    k had eerst ook problemen met bluthoot, alleen niet met verzenden, alleen ontvangen. Als dat het is moet je bij galerij op menu klinken en dan ontvangen via bluthoot, dan komt ie als het goed is wel


    Jaa idd, daar heb ik echt heel lang over gedaan om dat uit te vinden zeg maarja.


    Never wait for perfection, just make it.

    Sniper schreef:
    Ik snap niet waarom mensen Blackberry's haten omdat ze populair zijn. Das toch geen argument? Althans, dat vind ik. Zeg dan op z'n minst 'omdat de Bluetooth kut is' ofzo. Wat bij mij dus wel het geval is, maar verder ben ik er tevreden mee.

    @ YoYoYoghurt: Kun jij wel Bluetoothen zo ja, hoe? (krul)

    Je koppelt eerste de twee mobiels, door naar de Bluetooth instellingen te gaan, dan op de menu-knop en dan apperaat toevoegen. Als je wat wilt verzenden ga je naar het bestand dat je wilt verzenden, druk je op de menu-nop en dan verzenden via bluetooth dan druk je op de gekoppelde mobiel naar wie je 'm wilt verzenden. Als je wilt ontvangen ga je naar de media-map waar het bestand in moet komen (bijvoorbeeld een liedje bij ''muziek'') en druk je op de menu-knop en dan ontvangen via bluetooth en druk je op de gekoppelde mobiel.
    Even zoeken maar dan is het makkelijk.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Sniper schreef:
    Ik snap niet waarom mensen Blackberry's haten omdat ze populair zijn. Das toch geen argument? Althans, dat vind ik. Zeg dan op z'n minst 'omdat de Bluetooth kut is' ofzo. Wat bij mij dus wel het geval is, maar verder ben ik er tevreden mee.

    @ YoYoYoghurt: Kun jij wel Bluetoothen zo ja, hoe? (krul)


    Dat vind ik ook hoor :')

    En ik heb er ook een, en ik vind hem erg goed en handig :)


    There are several things that I have been doing wrong.

    YoYoYoghurt schreef:
    Ik heb een Curve 8520 en ik vind 'm ge-wel-dig! _O_


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik zat te twijfelen tussen BlackBerry en een HTC. Heb uiteindelijk voor een HTC gekozen, ideaal ding ;)
    Denk dat ik over 2 jaar toch wel een blackberry ga nemen.


    La credenza è una medicina contro il timore

    YoYoYoghurt schreef:
    Ik heb een Curve 8520 en ik vind 'm ge-wel-dig! _O_

    Amen! :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb er 1 wel de goedkope versie maar eigelijk had ik er meer van verwacht, maar ik vind hem toch goed :p


    Stop wishing, Start doing..

    Genius schreef:
    Klasgenoot van me is verliefd op zijn ding. Maar ik vind het echt van die kut dingen, gewoon omdat iedereen er 1 wil (krul)

    Ik dus ook.
    En iedereen die er 1 heeft is er meteen helemaal verliefd op enzo o.ô


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Sniper schreef:
    Ik snap niet waarom mensen Blackberry's haten omdat ze populair zijn. Das toch geen argument? Althans, dat vind ik. Zeg dan op z'n minst 'omdat de Bluetooth kut is' ofzo. Wat bij mij dus wel het geval is, maar verder ben ik er tevreden mee.

    @ YoYoYoghurt: Kun jij wel Bluetoothen zo ja, hoe? (krul)

    Omdat het enorm irritant hoevaak mensen met hun bb zitten te kutten en over aan het praten zijn o.ô


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    De Blackberry is de best gehypte telefoon ooit omdat:
    -Het scherm is echt kut, terwijl dat toch echt wel van belang is, je kijkt er blijkbaar de hele dag naar.
    -P!ng faalt, je moet eerst een abbo erop nemen, en wat krijg je ervoor? Precies, hetzelfde als wat Mail en MSN/GTalk/ander IM allang deden. Het ergste is nog dat iedereen nu ineens ping moet hebben, maar ik blijf gewoon bij MSN.
    -(persoonlijk) Het toetsenbord faalt, de toetsen zijn te klein
    -De prijs, voor hetzelfde geld krijg je een HTC Desire, met beter scherm, Android, snellere CPU, need I go on?
    -(persoonlijk) Het ding is echt super lelijk, er bestaan geen grotere design fouten.