• Oké, oké, misschien is de titel niet helemaal de waarheid, want het is nog niet af en ik weet niet of het een duologie heet, maar ik ben wel bezig met twee verhalen die bij elkaar horen. Nu denk je vast van 'huh, wtf?' Ja, inderdaad. Ik snap het ook nog niet helemaal, maar de twee verhalen spelen zich tegelijkertijd af op dezelfde plek. Het zijn alleen twee verschillende verhaallijnen met twee verschillende hoofdpersonages. Als je het helemaal wil snappen, zal je het moeten lezen ^^
    Mocht je geïnteresseerd zijn in één van beiden, dat kan! Je hoeft ze niet allebei te lezen, want het zijn ook gewoon twee opzichzelfstaande verhalen.





    VERVAAGD



    Wanneer een meisje op een vervelende manier wordt benaderd, laat dat littekens achter.
          Het tekent en achtervolgt je. Wat als je dag na dag geconfronteerd wordt met die ene gebeurtenis? Wat als het niet bij een keer blijft?

    Na een lange periode van verdriet en chaos begint Summer zich eindelijk weer beter te voelen. Haar moeder krijgt een nieuwe vriend, zij beseft dat ze geen vader nodig heeft en langzaam wordt het weer lente in de kleine eengezinswoning op Vlieland. Ze hebben het gezellig met zijn drieën en het gaat zoveel beter dat haar moeder een promotie krijgt. Ze moet vaker en langer werken, maar dat is geen punt voor Summer. Totdat haar moeders vriend, James, het wel een punt lijkt te vinden en hij zijn behoeftes ergens anders gaat zoeken. Bij de dochter van zijn partner.

          and so they asked me,
          'does this remind you of him?'
          I laughed because,
          well,
          everything does.




                                                                     
    • 16+ In verband met heftige onderwerpen.
    • Dit is een herschreven versie. Het originele verhaal staat nu niet meer online.
    • De geweldige cover is gemaakt door Wervelwind.
    • Vervaagd is een sequel van Verkleurd





    Zestien. De leeftijd waarop de meeste meisjes experimenteren met drank, jongens en zichzelf. Zestien is de leeftijd waarop je geen kind meer bent en ook nog geen volwassen verantwoordelijkheden hoeft te dragen. Het is een heerlijke leeftijd.       Behalve voor Jade. Voor haar is het een verschrikkelijke leeftijd. Het is het jaar waarin ze haar ouders verloor.





    . . .


    "How terrible it is to love
    something that death can touch."

    . . .
    > Cover gemaakt door Wervelwind
    > Herschreven versie van 'Behind the Hairs'. Dit verhaal staat niet meer online.
    > Sequel van Vervaagd


    De covers zijn aanklikbaar!

    [ bericht aangepast op 2 april 2018 - 10:54 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Dat heet inderdaad een duologie, maar vaker nog een tweeluik. (:

    Ik vind de titels trouwens echt heel mooi - en ook heel mooi matchen!

    [ bericht aangepast op 2 april 2018 - 10:57 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    HiddIeston schreef:
    Dat heet inderdaad een duologie, maar vaker nog een tweeluik. (:

    Ik vind de titels trouwens echt heel mooi - en ook heel mooi matchen!


    Oh, wat leuk om te horen! Thanks ^^

    Ik ben nu lowkey best wel trots dat ik goed zat met de benaming duologie.*O*


    look at the stars, look how they shine for you;