• Wie is er al allemaal naar SINT gaan kijken de thriller ?


    Ik Ben Samen Met Mijn vriendin Gaan Kijken


    Ben je ook gaan kijken vertel me wat je er van vond ^^

    Dankjé xx
    (dance)


    You make my life perfect ! <3

    ik kom niet naar binnen., hij is 16 plus en bij onse bios kontroleren ze heel streng ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ben 14, ik wil misschien met m'n zus gaan.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik ga met haar en we gaan doen alsof zij 18+ is, zodat we binnen kunnen komen. :P


    *insert philosophical cringe expression here*

    Cannibal schreef:
    ik kom niet naar binnen., hij is 16 plus en bij onse bios kontroleren ze heel streng ><


    They fell in love, didn't they?

    Ik ga er zeker heen. Ik ben 14, maar de bios kan het niet tegen houden, omdat mijn oom de manager ervan is, dus ik mag elke film kijken die ik wil xD

    Hij lijkt me wel leuk, eindelijk de waarheid over Sinterklaas(duivel)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik ga er zeker heen. Ik ben 14, maar de bios kan het niet tegen houden, omdat mijn oom de manager ervan is, dus ik mag elke film kijken die ik wil xD

    Hij lijkt me wel leuk, eindelijk de waarheid over Sinterklaas(duivel)


    Inderdaad , bij ons was de leeftijds limiet 12 jaar xd
    Leuk ^^

    Inderdaad de sint's geheim is eindelijk boven gekomen (duivel)


    You make my life perfect ! <3

    Ik ga er nog heen met een vriendin (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cannibal schreef:
    ik kom niet naar binnen., hij is 16 plus en bij onse bios kontroleren ze heel streng ><


    Bij ons in Gent Mag het al vanaf 13 jaar xd


    You make my life perfect ! <3

    IK ga daar nog heen (A)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil hem zien.. Ik heb gisternacht ofzo de making off deel 1 gezien. En ik scheet in mijn broek van angst. (ik leef me héel erg in)
    Maar waarschijnlijk laat ik hem downloaden want ik weet niet met wie ik kan gaan die binnen komt XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    YoYoYoghurt schreef:
    Ik ga met haar en we gaan doen alsof zij 18+ is, zodat we binnen kunnen komen. :P


    Dad gezellig ^^ Moa ze controleren wel streng want ik en mn vriendin moesten ons pasport tonen :s


    You make my life perfect ! <3

    Ik ga er nog heen, als het goed is. Nu alleen nog zien hoe ik naar binnen ga sneaken. (:

    Ik ben geweest! Voor een Nederlandse horror/thriller is het te doen, ik had er wel meer van verwacht, ik vind het teveel nagemaakt van iets Amerikaans. Maar het idee is natuurlijk wel écht leuk. :'D

    Bigfoot schreef:
    Ik ga er nog heen, als het goed is. Nu alleen nog zien hoe ik naar binnen ga sneaken. (:


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Chaos schreef:
    Ik wil hem zien.. Ik heb gisternacht ofzo de making off deel 1 gezien. En ik scheet in mijn broek van angst. (ik leef me héel erg in)
    Maar waarschijnlijk laat ik hem downloaden want ik weet niet met wie ik kan gaan die binnen komt XD


    Joa y is echt scary zeker in de cinema zal schikt ge u dood, wij zaten net bij een box :X


    You make my life perfect ! <3