• Weet iemand misschien iets orgineels om over te schrijven? ;o ik kan namelijk alleen maar van die cliche verhaaltjes verzinnen over een jongen en een meisje die elkaar nooit mogen zien enzo. weet iemand miss iets anders want ik begin dat zelf ook beu te worde. xD


    If you look before you jump, maybe you jump never.

    Geen idee, sorry.
    Ga liedjes luisteren, films bekijken en misschien boeken lezen. Krijg je inspiratie van. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ehm ehm.
    Ff denken.*denkt*

    moet het een liefdesverhaal zijn?


    "Ignite, my love. Ignite."

    mine schreef:
    Ehm ehm.
    Ff denken.*denkt*

    moet het een liefdesverhaal zijn?


    neeh dat hoeft niet mag ook over iets anders gaan. als het maar wel leuk is ofsow xD


    If you look before you jump, maybe you jump never.

    Misschien over een meisje en een jongen die bij elkaar zijn en dat meisje is heel jaloers en vermoord iedereen die een move maakt op der vriend en op het einde komt hij erachter en wil er iets aan doen maar dan bind het meisje hem vast?, Yes I have a sick mind lol

    Ik weet niet zo veel alleen maar te romantisch of te bloederig.
    Ik hoop dat je iets vind ;)


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    JuneBug schreef:
    Misschien over een meisje en een jongen die bij elkaar zijn en dat meisje is heel jaloers en vermoord iedereen die een move maakt op der vriend en op het einde komt hij erachter en wil er iets aan doen maar dan bind het meisje hem vast?, Yes I have a sick mind lol

    Ik weet niet zo veel alleen maar te romantisch of te bloederig.
    Ik hoop dat je iets vind ;)


    hahaha okej die vind ik goed ga kijke of ik er iets mee kan dankje xD


    If you look before you jump, maybe you jump never.

    Doe dan een soort thiller.

    [naam] woonde vroeger altijd in [plaatje] maar als haar ouders overleden door een "ongeluk" moet ze verhuizen naar haar oud tante. Maar [naam] mag niet overal komen in het huis. Bijvoorbeeld de zolder. Als [naam] een keer stiekem naar boven sluipt om op onderzoek uit te gaan komt ze er achter dat de dood van haar ouders helemaal geen ongeluk is. Maar wat is het dan wel?


    "Ignite, my love. Ignite."

    mine schreef:
    Doe dan een soort thiller.

    [naam] woonde vroeger altijd in [plaatje] maar als haar ouders overleden door een "ongeluk" moet ze verhuizen naar haar oud tante. Maar [naam] mag niet overal komen in het huis. Bijvoorbeeld de zolder. Als [naam] een keer stiekem naar boven sluipt om op onderzoek uit te gaan komt ze er achter dat de dood van haar ouders helemaal geen ongeluk is. Maar wat is het dan wel?


    Oeh das graaf dankje :D


    If you look before you jump, maybe you jump never.

    Lilzie schreef:
    (...)

    Oeh das graaf dankje :D


    Graag gedaan :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lilzie schreef:
    (...)

    hahaha okej die vind ik goed ga kijke of ik er iets mee kan dankje xD


    Hahaha succes lol en als je die doet stuur me de link als je het eerste hoofdstuk hebt lol ;) Succes meid


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    JuneBug schreef:
    (...)

    Hahaha succes lol en als je die doet stuur me de link als je het eerste hoofdstuk hebt lol ;) Succes meid


    dankje ^^


    If you look before you jump, maybe you jump never.

    JuneBug schreef:
    Misschien over een meisje en een jongen die bij elkaar zijn en dat meisje is heel jaloers en vermoord iedereen die een move maakt op der vriend en op het einde komt hij erachter en wil er iets aan doen maar dan bind het meisje hem vast?, Yes I have a sick mind lol

    Ik weet niet zo veel alleen maar te romantisch of te bloederig.
    Ik hoop dat je iets vind ;)


    Cliché in dat genre. Believe me, I know what I'm saying. Ik schrijf zelf horror/thriller dus ik heb al heel wat voorbij zien komen. :P
    Idunno, bij mij komen m'n ideeën vanzelf of via inspiratie van dingen die ik zie.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    Cliché in dat genre. Believe me, I know what I'm saying. Ik schrijf zelf horror/thriller dus ik heb al heel wat voorbij zien komen. :P
    Idunno, bij mij komen m'n ideeën vanzelf of via inspiratie van dingen die ik zie.


    Hahahah I know lol Het is always het eerste wat in me opkomt als ik denk aan een nieuw thriller verhaal of zo hahaha!


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Ik weet zat originele verhalen (heb er een stuk of twintig op inactief staan) maar ik zeg je eerlijk: mijn ideeen zijn doorgaans niet echt geliefd bij de gemiddelde tiener.


    No growth of the heart is ever a waste

    maybe soort horror verhaal
    beetje mixen met verhalen
    bv. ghostface(scream) in camp crystal lake(friday the 13) met zijn nagels(nightmare on elmstreet

    of natuurlijk zelf verzinnen met een bekende moordenaar


    it's not al a fairytaile , you just live in your own wonderland.

    Ik zit alleen maar met romantische dingen in mijn hoofd.
    Als je de Jonas Brothers kent en je bent er fan van
    kun je daar misschien een story over maken :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,