• Voor 10 seconden :3
    Wij waren zo naar het 8 uur journaal aan het kijken, en ze hadden het over die man die Milly had vermoord. En aangezien Milly bij mij op school zat en ik haar kende, ging zij dus bloemen voor haar neerleggen. En dat zag je dus net op tv voor tien seconden.

    Wie van jullie is ook wel eens voor heel even op tv geweest?(krul)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2010 - 20:14 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    ik op at5


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    ik ooit lang geleden , toen onze klas een wedstrijd had gewonnen over het milieu en eens aan de zee , vriendendag ofzo (krul)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    1 keer met kids top 20
    en ook nog op een festival
    voor de rest niet nee :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik, haha. Bij een optreden voor dansen.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nee :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik. Een hele aflevering van 'De wereld en ik' op etv. Wordt ook nog steeds uitgezonden! :3
    En mijn zus komt volgend jaar op TV met een show omdat ze in de finale van Miss Globe zit en dat komt in diverse shows. Is ook live via internet te volgen de 27e. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik, Toen nick en Simon naar hun oude school gingen, en aangezien dat ook mijn school is xD..
    En toen stond die gast Peter van der vorst daar te filmen.. xD

    Ik volgens mij niet (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn vader en mijn zus bij Man bijt hond. :'D
    En mijn vader zit in de commercialvideo(maar dan wel een soort van documentaire en niet de reclame op tv :'D) van Opel. (krul)

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 14:52 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik!
    toen ik op de basisschool zat bij dat programma van nickelodeon met patrick en....??
    gingen ze naar onze toenmalige groep 8, en kwamen ze onze klas in, moesten wij op de gang gaan kruipen naar de goede klas. ghi, zie je mij als een debiel kruipen x]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik!
    iets van onze buurt, ik weet alleen niet meer waarover dat ging
    (nerd)


    You can't fly unless you let yourself fall.

    nog nooit volgens mij.. miss mijn achterkant bij de TMF-awards van afgelopen jaar.. in Enschede. !


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ik bij de kids top 20 hahah en meerdere keren in de krant :)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ja, bij Jetix met dat gordeldier (ik schaam me nog steeds voor het feit dat ik ging roepen 'EN VOOR DE VEILIGHEID', en met school een of andere reportage, en iets over een camping waar wij stonden 8D