• There was never a good war, or a bad peace.


    Lang geleden waren er drie koningen, Absalom, Demaratus en Leon.

    Absalom, de goedhartige man, regeerde over het rijk van de dieren en valleien. Hij stichtte hier ook een mensenvolk: de Hayvans. Om de mensen en dieren gelijk te maken en goed samen te laten werken gaf hij hen de gave om met elkaar te kunnen praten. Het is een lief volk dat strijd voor hun vrijheid en ook de vrijheid van anderen. Vijandig zijn ze niet, tenzij je ze iets vreselijks hebt aangedaan. Ze kunnen zelf ook in een dier veranderen.



    De tweede koning was Demaratus, een vriendelijke man met een goed stel hersenen. Hij regeerde over de Kafa's, een telepathisch en slim volk. Zo hebben ze een volledig rijk gecreëerd voor zichzelf. Hun slimheid geeft hen ook veel macht, ze kunnen veel controleren in het land en daar zijn de andere volken het niet altijd mee eens. Ze zijn een vredig, maar ook geïsoleerd volk.



    De laatste koning was Leon, de koning van de hoogte. Hij creëerde een volk dat hoog in de bergen woonde. Ze hielden niet van buitenstaanders en ze waren erg hebzuchtig. Ze wilden regeren over de andere drie volken, alleen waren de anderen het daar niet mee eens. Dit volk heet 'Sadece'.



    Deze drie volken leefden allemaal hun eigen leventje, tot er tussen de volkeren een grote ruzie uitbrak. Waarom precies? Dat weet niemand. Ze beweren allemaal wat anders. Sadecestam heeft hen aangevallen, dat zeggen de Hayvans dan. De Kafa's willen hun grond innemen, zeggen de Sadece. En ga zo maar door. Iedereen beweert wat anders en weet niet waarom hij eigenlijk in oorlog is, maar die oorlog gaat niet zomaar weer weg.


    Hayvans (een enkel persoon heet een 'hayvan'): vredig dierenvolk


    Vanessa Meghan Sunfield - 16 jaar (CrazyGirlxx)
    Meredith Audrey Yaylinn Parrilla - 16 jaar (MissMills)


    Sadece(een enkel persoon heet een 'sadece'): de 'gewone' mensen

    Kafa's (een enkel persoon heet een 'kafa'): het slimme, telepatische volk.

    Théhlisa Marika Staels - 17 jaar (Burglar)
    Seléna Crassins - 16 jaar (Paddo)



    Wil je meedoen met dit topic? Leuk!

    Dit is het invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd (Kan alle leeftijden):
    Stam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    De regels:

    *Je mag zo veel karakters als je wilt maar dan moet je er ook echt wat mee doen
    *Niet te korte berichten posten (min. rond de 100 woorden)
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt
    *Als je iets wilt zeggen dan graag tussen haakjes doen
    *Als je stopt met het topic doorgeven dan haal ik je van de lijst
    *Houdt het netjes (niet schelden OOC, IC mag wel)
    *Geen perfecte mensen graag, iedereen heeft zijn 'quirks and flaws'
    *Samenvatting geven wanneer er vraag naar is
    *Maar heb natuurlijk veel plezier met schrijven!

    Ik hoop dat veel mensen zich aanmelden voor dit topic, liijkt me superleuk! :)

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 21:10 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Het lijkt mij wel een leuke RP! ^^
    Alleen... Is het ook met wapens? Of echt met de krachten die ze hebben?
    Want zoals de Sadece hebben geen kracht maar leven in de hoogte,
    De Hayvans kunnen met dieren praten,
    En de kafa's zijn slim en hebben telepathische krachten.
    Dus dit is een beetje onduidelijk voor mij :/
    En als t met krachten is, wat voor krachten precies? Want bedoel... Telepathie is een aardig groot iets :P

    Met wapens mag gewoon hoor, haha :) En de mensen die met dieren kunnen praten kunnen dan natuurlijk de dieren ook gebruiken (bijv. om mee te vechten), de telepatische krachten is gwn dat je met elkaar kan praten en gedachten kan lezen (ze kunnen zich ook aflsuiten, dan kan niemand het lezen) en de Sadece kunnen niets ;) (zijn gewone mensen, zegmaar)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    FennaFriend schreef:
    Met wapens mag gewoon hoor, haha :) En de mensen die met dieren kunnen praten kunnen dan natuurlijk de dieren ook gebruiken (bijv. om mee te vechten), de telepatische krachten is gwn dat je met elkaar kan praten en gedachten kan lezen (ze kunnen zich ook aflsuiten, dan kan niemand het lezen) en de Sadece kunnen niets ;) (zijn gewone mensen, zegmaar)


    Aha dus als ik het goed begrijp... Zijn de dierenpraters het snelst, de telepatische mensen het slimst en de mensen mensen het sterkst? xP
    Lijkt mij leuk in ieder geval ;) Geef mij maar een telepatische meid ^^

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 21:58 ]

    Zo ongeveer wel ja haha :) Oke is goed! :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Lijkt me ook wel een leuk RPG, alleen ik heb een vraagje: Kunnen de Hayvans dan ook shape-shifters zijn? of praten ze alleen met dieren?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik vind het goed als ze shape-shifters zijn, goed idee! :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Is t trouwens alleen gedachten lezen enz bij de Kafa's of kunnen ze ook voorwerpen enz verplaatsen?

    Ik wil wel een hayvan meisje reservere

    Paddo schreef:
    Is t trouwens alleen gedachten lezen enz bij de Kafa's of kunnen ze ook voorwerpen enz verplaatsen?


    Ze kunnen gedachten lezen (+zich er van afsluiten), voorwerpen verplaatsen, visioenen


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Naam: Théhlisa Marika Staels
    Leeftijd: 17 Jaar
    Stam: Kafa
    Innerlijk: Dromerig is een groot karaktereigenschap van Théhlisa. Vaak droomt ze weg naar werelden die van haar zijn, die niet duidelijk zijn voor andere. Dat is een van de redenen voor haar stunteligheid: Ze let nooit echt op.
    Uiterlijk: Théhlisa is behoorlijk lang -reken op ongeveer 1.78 centimeter- en is behoorlijk mager. Tenminste, zo zouden de Hayvans en Sadece haar beschrijven. Bovendien heeft ze een huid waar het licht doorheen lijkt te schijnen, waardoor ze vaak als fragiel en broos wordt aangezien. Toch moet je beseffen dat dit niet het geval is. Haar lichaam is zo gebouwt dat ze zeker tegen een stootje kan. Haar huid is lichtelijk getint, aangezien ze altijd buiten is.
    Théhlisa heeft bijzondere ogen. In de ochtend zijn ze groenig grijs, maar naarmate de dag verder gaat, worden haar ogen groen. Haar haar is een mengelmoes van donkerblonde en bruine plukken en is behoorlijk lang, hoewel ze het vaak in een staart achter op haar rug draagt. Ze is nogal klungelig, wat ervoor zorgt dat ze snel struikelt.
    Extra: Théhlisa is onvoorwaardelijk verbonden met water. Zwemmen doet ze vaak en vaak duikt ze van kliffen af. Daarom is het maar goed dat ze een Kafa is.
    Théhlisa heeft Kafa-gaven, denk aan gedachten lezen. Echter, telekinese kost haar mentaal veel energie en ze kan niet vaak deze kracht uitvoeren. Gedachten lezen kan ze wel, maar ze kan het niet uitsluiten, waardoor ze vaak geplaagd wordt met andermans gedachten. Deze hoort ze van dichtbij, reken op 10 tot 20 meter. Ze hoort alleen wat mensen op het moment denken, maar ze hoort zo veel tegelijk, dat ze zich niet altijd kan concentreren. Wat het sterkst is, zijn de visioenen die ze heeft. Visioenen, wat er gebeurt, wat er gaat gebeuren. Ze zijn vaag en willekeurig, maar hebben vaak met de toekomst te maken. Théhlisa ziet geen gedetailleerd beeld, alleen globale lijnen. Ook ziet ze bepaalde 'aura', wat eigenlijk alleen inhoud dat ze weet of iemand slechte bedoelingen heeft, of goede bedoelingen.

    Verder komt.


    Tijd voor koffie.

    Naam: Seléna Crassins
    Leeftijd (Kan alle leeftijden): 16
    Stam: Kafa's
    Innerlijk:

    Seléne is een meid die voor mensen graag door het vuur gaat, indien ze je mag. Als je in moeilijk heden bent, verzint zij altijd wel een manier om je eruit te helpen. Sommige van de stam zeggen ook dat Seléne een van de slimste Kafa's is tot nu toe.
    Seléne steelt namelijk altijd informatie van andere, dit doet ze door DIEP in hun gedachtes te gaan waarna ze alle informatie eruit haalt die zij handig vindt. Sommige vinden dit gevaarlijk, vooral omdat je jezelf kan verliezen in het proces, maar Seléne heeft het meer en deels onder controle door het vele oefenen wat ze heeft gedaan.
    Seléne is geen vechtersbaas, het liefste verstopt ze zich voor gevechten of vlucht ze er voor. Dit komt omdat ze zelf niet veel kan... Hoewel ze aardig goed voorwerpen kan verplaatsen en er mee kan gooien... Wilt ze nooit iemand verwonden...
    Voor de rest is Seléne een simpele meid, ze houdt van kleding en vindt haar uiterlijk erg belangrijk.

    Uiterlijk:



    Extra: -

    Komt nog meer!

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 17:40 ]

    Mag ik een Hayvans meisje dan?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    is goed :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Ik vindt dit echt een leuk idee, hoe kom je daar zo bij?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Naam: Vanessa Meghan Sunfield.
    Leeftijd: 16, bijna 17.
    Stam: Hayvan's
    Innerlijk: Vanessa is een heel open en aardig meisje. Ookal kan ze vaak druk en hyper zijn, ze is verstandig en rustig en denkt altijd na voordat ze iets doet. Ze is wel in voor een lolletje en ze heeft zelf ook een droge humor. Ze vertrouwt sommige mensen snel en wil dan diegene beschermen wanneer nodig. Als je Vanessa bedriegt moet je oppassen want door heftige emotie kan ze heel snel boos worden. Ze maakt vaak gebruik van de gave dat ze met dieren kan praten en dat ze er zelf ook 1 kan worden. Ze ervan om een rustige wandeling door een bos te maken en dan gaat ze meestal transformeren om met andere dieren te praten of met vrienden en vriendinnen van haar.
    Uiterlijk:



    In dierenvorm:

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 14:58 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''