• Een infectie breekt uit in het stadje (...) wat zich langzaam verspreidt door het overnemen van gewone burgers. Deze burgers worden dodelijk ziek en zijn ten dode opgeschreven. De infectie zorgt ervoor dat ze blijven leven, terwijl hun hart echter stil staat. De mensen worden hersendood, of hoe wij ze noemen, worden het 'zombies'.
    (aantal mensen die meeschrijven) random mensen die op dat moment in het stadje (...) aanwezig waren vluchten naar het winkelcentrum, waar ze veilig zijn. Voorlopig...

    Wie wilt er mee schrijven aan deze story? We willen met een hele groep dit verhaal gaan uitwerken. (Veel is natuurlijk niet héél Q, maar gewoon, een paar).
    Dit is een horror verhaal zoals je al kunt lezen. Je moet actief zijn op Q en goed met interpunctie kunnen omgaan. Ohja, we kiezen trouwens uit wie, niet de eerste.

    Wie er sowieso al meeschrijven:
    Parviainen (ik)
    Mine
    EstrellaVida
    Chica (misschien)
    Somnium (misschien)

    Er zijn al veel beslissingen genomen over het uiterlijk van de zombies, wat ze kunnen, de titel enzo.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 19:56 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb helaas geen tijd om samen te schrijven maar wil je zeggen als je bent begonnen? Het klinkt namelijk heel erg cool(Y)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Dat is een heel leuk idee, alleen heb het zelf druk met mijn story['s] (krul)


    They fell in love, didn't they?

    Ik wil wel meeschrijven!(cat)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    lijkt me wel leuk om te lezen maar ik kom bijna niet aan mijn eigen stories dus sorry nee


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Oeh, ik zou wel heel graag willen, maar nee. Ik heb het momenteel echt veel te druk met andere dingen, dus helaas.
    Ik wil het verhaal trouwens wel lezen (:


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    -

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 19:59 ]


    You're the one that makes the clouds go away.

    ik wil wel meedoen ^^


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    ja, ik wil wel meedoen, ik zou al meedoen met het eerste verhaal en ik zit ook op het account, maar niemand was online...


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."


    Urgghh blurghhh rrrrrr meat... We'll swallow your soul, uuugh.

    -dubbelpost ;x-

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 20:03 ]


    Urgghh blurghhh rrrrrr meat... We'll swallow your soul, uuugh.

    Het lijkt me wel vet om te doen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lijkt op 'n boek dat ik gelezen heb :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Coooowwwll(A)

    Mag ik mee schrijven :Y)(A)
    Lijkt me echt super vet :Y)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    C0RPSE schreef:
    Lijkt op 'n boek dat ik gelezen heb :')
    Het is een beetje een mix van allemaal zombie films (: Misschien dat daar boeken over waren.


    Urgghh blurghhh rrrrrr meat... We'll swallow your soul, uuugh.

    No more?


    Urgghh blurghhh rrrrrr meat... We'll swallow your soul, uuugh.