• Héllo mensjes. (krul)
    ja zoals dit topic al zegt ik zoek mensen met inpsiratie die me willen helpen. Heeft er iemand nog ideeën voor mijn [beginnende] story
    What when everyone dies?'

    11'11'2010

    Na talloze Bekentenissen van allerlei sensationalisten komen nu ook wetenschappelijke experts van over de hele wereld tot de conclusie dat de wereld waarschijnlijk in 2012 ten onder zal gaan.

    Hoe het einde van de wereld precies zal verlopen, is de wetenschappers nog onduidelijk. Het kan zijn dat het door de mensen zelf veroorzaakt zal worden, maar ook dat een enorme natuurramp de mensheid zal uitroeiien. Daarnaast bevindt de Aarde zich volgens vrijwel alle religie's in een absolute eindfase.


    19'12'2011 -Londen


    Het gegil van mensen slokte de rustige straten van Londen op, het ging nu al een hele week zo. En niet alleen in Londen of in Engeland maar in de hele wereld. De grootste epidemie brak uit, mensen wisten niet wat het was. Volgens de doktoren een on-aardse bacterie, tot nu toe was er nog geen tegen antibiotica uitgevonden. Maar ik wist wel beter, niemand geloofde me maar dit was het einde van de wereld. Wij hebben onze tijd al gehad en nu heeft iets of iemand er recht op. Steeds versteend stond ik nog in de straat, het gessus van de moeders die hun kind kalmeerde hoorde je voornamelijk overal boven uit. Je kon zelfs zien uit hun ogen dat de hoop al was vervaagt. Het bleek al een gewoonte te zijn dat het luchtalarm steeds afging en de mensen meteen in het rond begonnen te rennen, er was zelfs geen kerst vreugde meer te bekennen. Even zuchtte ik geruisloos, mijn geïmproviseerde jas hielt de grillige wind jammer genoeg niet tegen. Het was zelfs pijnlijk om te zien hoe de mensen zich druk maakte om dit, iedereen begon langzamer de hand in te zien dat je hier niet tegen kon vechten. Hoewel, sommige verzetten zich hier om en plegen zelfmoord. Wat op zich nog beter was dan infecteert te raken. Mensen die de stof in zich hadden gingen langzaam dood alsof je een marteling had wat niet te beschreven was. Het lege gevoel in mijn hart bonkte, ik was alles en iedereen verloren. Mijn ouders zelfs mijn beste vriendin. Misschien moest ik maar ook slim doen en zelfmoord plegen dan was het "lot" tenminste sneller klaar. Zag niemand in dat dit nog maar het begin was?


    Dankú (krul)


    They fell in love, didn't they?

    Ik lees je verhaal en ik vind het geweldig!
    je kan misschien naar I am legend kijken.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Ik lees je verhaal en ik vind het geweldig!
    je kan misschien naar I am legend kijken.

    Oehh die heb ik nog niet gezien :]
    ik heb wel gehoord dat hij op "independent day" lijkt waar will smith ook in speelt. Alleen zonder die Aliens (krul)


    They fell in love, didn't they?