• De titel zegt het al.^^

    Ik was 9

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    <3

    Ik geloofde niet meer toen ik 5 was.
    Niemand heeft het me verteld ofzo, ik geloofde het gewoon niet meer. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    6 :$ ik ging een klas overslaan en dus vond mijn moeder het tijd om het me te vertellen, een dag voor mijn zevende verjaardag ofzo.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    7/8 denk ik. Want ik wist 't al in het derde leerjaar omdat mensen toen een jongen aan het uitlachen waren omdat hij er nog in geloofde.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Euhm, toen in groep 1 ofzo? Hij was harstikke nep. Had hem een schop tegen z'n ballen gegeven. :Y)


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    9 denk ik.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ehm... in groep 3 zat ofzow.. me zus ging toen naar andere school.. en toen vond ik et raar dat hij op beide scholen tegelijk kon zijn xD

    maar hij kwam toen woensdag.. en smiddags ging ik toen naar 't roefje.. daar kwam die gast ook :| en hij wist mijn naam gwn o-O en hij was toen de pa van m'n vriendin


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik zat in groep 2. (krul)
    en mijn moeder zei het in de auto, en toen moest ik heeel hard huilen. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    2de of 3de leerjaar. 8 of 9 dus. (:

    Fuck, ik moet terug op mn eigen account. xd Dit is Somnium btw

    [ bericht aangepast op 14 nov 2010 - 18:06 ]


    Urgghh blurghhh rrrrrr meat... We'll swallow your soul, uuugh.

    9.
    Bij ons zetten mijn ouders nooit hun schoen. Dus ik vroeg zo: "Waarom zetten jullie je schoen niet en wij wel" tegen mijn ouders. Antwoorden ze dat hij alleen cadeaus aan kinderen geeft. Dus ik heel bijdehand dat dat niet klopt, want op 5 december krijgen ze wel kadootjes. "Volgens mij bestaat hij niet" zei ik toen en toen zij mn moeder dat het klopte. Nu voel ik me heel bijdehand(cat)


    To live would be an awfully big adventure

    Vijf, samen met een vriendin kwamen er achter dat ''zwarte piet'' de dochter van een lerares was en dat Sinterklaas weer gespeeld door een leraar zelf.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Een jaar of 9.
    Best wel laat eigenlijk. Ik had al wel eens gehoord van anderen dat ze zeiden dat hij niet bestond, maar ik wilde het niet geloven, haha. Toen zat ik in groep 6 en zei die juf: 'Iedereen hier weet wel dat Sinterklaas niet bestaat, dus doen we surprises dit jaar.' Nou, ik wist het dus nog niet en heb het meteen gevraagd aan mijn ouders. Ik was zo naïef, haha. (:

    [ bericht aangepast op 14 nov 2010 - 18:12 ]

    groep 5 ff uitrekenen uhmm 9 zoiets


    (Be)lieve in (you)rself

    Zombies schreef:
    2de of 3de leerjaar. 8 of 9 dus. (:

    Fuck, ik moet terug op mn eigen account. xd Dit is Somnium btw


    heb ik ook altijd last van hoor :Y)

    OT: ik was 9 en een stel kinderen bij mij in de klas veraaden het


    "Ignite, my love. Ignite."

    5 jaar.

    7 jaar (=


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.