• De titel zegt het al.^^

    Ik was 9

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    <3

    ik was 8 geloof ik (cat)

    Ik had het zelf ontdekt met een vriendin van mij.
    En toen was ik 7jr.

    3 of 4 jaar oud.
    omdat mijn zus het verteld had :|

    7 jaar me stomme broer zei dat de sint niet bestond en toen was het sinterklaas en toen dacht ik laat ik eens aan zijn baard trekken, en me broer had gelijk xD whahaha


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Visje schreef:
    7 jaar me stomme broer zei dat de sint niet bestond en toen was het sinterklaas en toen dacht ik laat ik eens aan zijn baard trekken, en me broer had gelijk xD whahaha


    Hahaaa geweldig.
    Die is goed.


    <3

    Ik weet nog dat ik toen mijn kadotjes in de kelder had gevonden, maar geen idee hoe oud ik toen was(cat)


    we were always meant to say goodbye.

    Ik heb eens een keer mijn cadeautjes onder het bed van mijn zus gevonden, maar ik dacht dat ze voor mijn verjaardag waren. Tot dat ik met mijn verjaardag totaal iets anders kreeg en die dingen van onder dat bed met Sinterklaas. Dus toen wist ik dat'ie niet bestond. ik was 7-8 jaar ofzo.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    5


    it's not al a fairytaile , you just live in your own wonderland.

    Vierde studiejaar, 8 of 9 is dat zekers?

    Hertje06 schreef:
    Ik kreeg het niet te horen. Ik was er zo'n beetje zelf achter gekomen! :'D


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    euhm ik zat in groep 5

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 19:13 ]

    Riavvolgere schreef:
    Ik weet nog dat ik toen mijn kadotjes in de kelder had gevonden, maar geen idee hoe oud ik toen was(cat)

    Lol. Zelfde verhaal, alleen ik had de cadeautjes in de kledingkast van mijn ouders gevonden. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ik was 5 ofzo, ik vond het raar waarom ik nooit heel veel cadeautjes kreeg en van de sint en van me moeder voor me verjaardag en ik trok een keer bij gym zn baard er af en toen wist de rest van mijn gymklasje het ook =)


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Ik was 5.
    En de moeder van een meisje uit mijn toenmalige klas vertelde het mij.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Was in groep 5, dus ongeveer 7 jaar =D


    "Don't look back, you're not going that way."