• Stel, je hebt in een topic een post geplaatst en het zou zomaar kunnen dat iemand daarop reageert met een quote en je dus een antwoord geeft. Als je niet hebt aangeklikt dat je graag een bericht van iedere reactie op dat topic wil (dat doe ik dus bijna niet, want er zijn nogal veel reacties en dan is mijn inbox nogal vol), dan kom je er dus nooit achter dat iemand erop reageert.
    Suggestie: Iedereen waarop gereageerd is op het forum een berichtje sturen? Dat lijkt mij heel fijn (krul)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    High schreef:
    Stel, je hebt in een topic een post geplaatst en het zou zomaar kunnen dat iemand daarop reageert met een quote en je dus een antwoord geeft. Als je niet hebt aangeklikt dat je graag een bericht van iedere reactie op dat topic wil (dat doe ik dus bijna niet, want er zijn nogal veel reacties en dan is mijn inbox nogal vol), dan kom je er dus nooit achter dat iemand erop reageert.
    Suggestie: Iedereen waarop gereageerd is op het forum een berichtje sturen? Dat lijkt mij heel fijn (krul)


    sorry wou ff vervelend doen xD

    [ bericht aangepast op 14 nov 2010 - 19:03 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Voor, maar dan wel dat mensen het uit of aan kunnen zetten.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Magikal schreef:
    Voor, maar dan wel dat mensen het uit of aan kunnen zetten.


    Mee eens!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    O.o Weet je dat ik gisteren bijna hetzelfde idee had? Ik heb er alleen nog geen topic over gemaakt. Maar mijn idee was dus om een vierde optie toe te voegen, dat je kunt aanvinken dat je alleen een mailtje wilt als iemand jou bericht heeft gequote (:
    Lijkt mij heel handig, ik ben dus zeker voor :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik snap het niet :$


    "Ignite, my love. Ignite."

    deze suggestie is al vaker geweest.


    Life is a beautiful struggle

    Magikal schreef:
    Voor, maar dan wel dat mensen het uit of aan kunnen zetten.


    your eyes are like stars in the night.

    GAYBUDDY schreef:
    deze suggestie is al vaker geweest.


    Waarom is het er dan nog niet? Het is echt een goed idee (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    JongEnBlond schreef:
    (...)

    Waarom is het er dan nog niet? Het is echt een goed idee (:

    Omdat je ook gequote kunt worden zonder toevoeging -zonder reactie op jouw reactie zeg maar-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Maar als je op een stelling een goed antwoord geeft en je wordt 10.000 keer gequotet, heb je wel gelijk 10.000 inbox berichten. Tegen dus.


    *insert philosophical cringe expression here*