• Ik was vandaag bezig met studieuur maken en ik zat met wat vrienden, en een jongen die ik wel van naam ken maar nog nooit mee heb gepraat.
    Toen zei ie tegen een vriendin van mij: 'Ja, jij luistert toch naar dat harde muziek? Van Slipknot, enzo?'
    Dus zei antwoordde gewoon ja enzo. Toen zei hij: 'Luister je ook naar Breaking Benjamin?'
    Dus zei zegt nee, maar ik roep opeens 'Ja ik wel!'
    Dus hij kijkt me echt zo ongelovig aan van, jij!?
    Dus hij zet zo'n nummer op van BB, Breath. Ik kende dat nummer en ging beetje meeblèren enzo. Toen zei ik: 'Ja, daar hardloop ik ook op. Lekker toepasselijk die tekst dan ook: "You take the breath right out of me." Ik vind Breath trouwens wel een gaaf nummer van ze.'
    Keek ie me weer heel stom aan, alsof het onzin was dat ik dit soort muziek luisterde.
    Dus hij zo: 'Ken jij dit nummer?!' 'Eh, ja.'
    'Cool. Had ik echt niet van jou verwacht! Jij bent eerder zo'n Beyoncé, Justin Bieber type..'
    Dus toen zei ik heel duidelijk dat ik JB haat. :Y)
    Maar goed. Ik heb wel vaker dat mensen niet geloven dat ik dat soort muziek luister en ook leuk vind.
    Ach ja, moeten zij weten. (':
    Hebben jullie dat ook wel eens?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    BB is coooooool!
    En ja, dat heb ik ook wel eens :P


    Life is hard and then we die

    van mij ook niet .
    báhbáh JB, -valt spontaan dood neer (krul)


    They fell in love, didn't they?

    Altijd. Als ik zeg dat ik rock luister enzo dan kijken ze me echt heel dom aan. Maar ik zelf vind rock enzo veel leuker om naar te luisteren, je kan helemaal in een nummer opgaan. Niet dat je dat niet bij JB enzo hebt, maar ik heb het vooral bij Rock.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ja, een vriendin pakte eens mijn mp3 en ze keek me echt raar aan toen ze zag dat ik er Greenday op had staan. Maar wat is daar zo vreemd aan? Valt best mee toch?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ne, niet echt :') Meestal plaatsen ze mij wel bij de goede muziek x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hush schreef:
    Ja, een vriendin pakte eens mijn mp3 en ze keek me echt raar aan toen ze zag dat ik er Greenday op had staan. Maar wat is daar zo vreemd aan? Valt best mee toch?

    Ja, dat is ook super vet.:9~ Die jongen ging ook vanalles opnoemen: Greenday, My Chemical Romance, Rise Against The Machine, ...
    Ik luister het allemaal.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Haha, ik heb het soms. Dan denken ze ook dat ik zo'n miley/bieber fan ben.
    Maar, noway. Geef mij maar Muse : )

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 18:54 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    BREAKING BENJAMIN, ftw. Jij hebt smaak <3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Zo vaak,niemand gelooft dat ik naar metall luister.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Als ik zeg dat ik naar Graspop Metal Meeting ben geweest, staan de meeste mensen met hun mond open, ja (:
    Maar dat is omdat ik een stil meisje ben dat naar TH luistert, dan verwachten ze blijkbaar niet dat je ook nog van andere dingen (zoals metal) kunt houden (:


    Never run out of reasons to smile...

    Optimistic schreef:
    Als ik zeg dat ik naar Graspop Metal Meeting ben geweest, staan de meeste mensen met hun mond open, ja (:
    Maar dat is omdat ik een stil meisje ben dat naar TH luistert, dan verwachten ze blijkbaar niet dat je ook nog van andere dingen (zoals metal) kunt houden (:
    Oh, toen je daarnaartoe ging, ben je dan de Benidorm Bastards tegengekomen? :9~


    Only losers can act the way you do

    Ja. Iemand vloog haast uit z'n dak toen ik Clan Of Xymox luisterde, een Nederlandse darkwave groep.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wrs denken veel mensen dat wij meisjes poppetjes zijn :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Klinkt bekend ja,, mensen kijken altijd vreemd wanneer ik zeg dat voornamelijk rock enzo luister,,


    Never forget the things that make you smile

    Sonatina schreef:
    Haha, ik heb het soms. Dan denken ze ook dat ik zo'n miley/bieber fan ben.
    Maar, noway. Geef mij maar Muse : )


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan