• Sinds de laatste twee/drie maanden ben ik dus echt ontzettend ziek. Ik ben elke dag misselijk en normaal gezien komt het door mijn medicijnen voor ADD maar het is echt veel erger geworden, ik heb de laatste 3 jaar last gehad van hoofdpijn,maar nu is het echt elke dag opnieuw. Ook klopt mijn hart sinds een jaar of twee op sommige momenten echt ontzettend snel & hard. Ik ben al naar de dokter geweest maar ze vonden niets in mijn bloed en ze zeiden dat mijn hartslag normaal was. Het enige wat ze vonden was een knobbeltje in mijn keel maar dat was nog te klein om er iets van te zeggen dus ik betwijfel dat dat de oorzaak is. Maar ik begin me echt wel zorgen te maken omdat het steeds maar erger en erger wordt. Iemand advies ?(cat)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Vraag de dokter om een afspraak bij het ziekenhuis waar ze je van top tot teen gaan onderzoeken?
    Sterkte & beterschap in ieder geval.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Klinkt best als Migraine.
    Heb je nog andere dingen? Last van licht of geluid? Af en toe last met woorden uitspreken, tintelingen in je vingers of tenen?


    Your make-up is terrible

    Dat 'knobbeltje in je keel' kan een gewoon kliertje zijn. Heb ik ook al jaren en is totaal onschadelijk (:


    Has no one told you she's not breathing?

    Misschien is het de stress van het denken van het ziekzijn?

    Voldie schreef:
    Misschien is het de stress van het denken van het ziekzijn?

    Ik stress niet dat ik ziek ben, dit is de eerste keer dat ik me echt zorgen maak (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    Assassin schreef:
    Klinkt best als Migraine.
    Heb je nog andere dingen? Last van licht of geluid? Af en toe last met woorden uitspreken, tintelingen in je vingers of tenen?

    Nee, daar heb ik nooit last van (cat)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)
    Nee, daar heb ik nooit last van (cat)


    Okay x'D Maar die misselijkheid en hoofdpijn duiden er wel op...


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Okay x'D Maar die misselijkheid en hoofdpijn duiden er wel op...

    Maar de misselijkheid is volgens mijn psychiater afkomstig van mijn medicijnen. Hoewel het steeds erger is geworden, vroeger had ik er nauwelijks last van en nu hang ik elke dag boven de wc. (cat)
    Achja, ik overleef het wel zeker ? :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)
    Maar de misselijkheid is volgens mijn psychiater afkomstig van mijn medicijnen. Hoewel het steeds erger is geworden, vroeger had ik er nauwelijks last van en nu hang ik elke dag boven de wc. (cat)
    Achja, ik overleef het wel zeker ? :Y)


    Dat heb ik ook, als ik een migraine aanval heb, hang ik ook bijna elke avond boven de wc als mijn medicijnen niet neem.


    Your make-up is terrible

    Qlimax schreef:
    Vraag de dokter om een afspraak bij het ziekenhuis waar ze je van top tot teen gaan onderzoeken?
    Sterkte & beterschap in ieder geval.


    They fell in love, didn't they?

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook, als ik een migraine aanval heb, hang ik ook bijna elke avond boven de wc als mijn medicijnen niet neem.

    Klinkt pijnlijk (cat) Maar als ik terug in belgie ben zal ik eens naar een dokter gaan en hun dwingen om me helemaal te onderzoeken. (':


    We're hiding behind skin that's too tough